Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Aha_Lucia:

“tak toto milujem! :)”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“zaujímavo spracovaná myšlienka, ktorej čítanie bolo miestami až ťažké v dôsledku návalu emócií. na koniec som si uľahčene vydýchla a musela som sa usmievať nad záverom poviedky.”

Nápis

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pri čítaní behá mráz po chrbte.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“to bolo niečo! musím sa priznať, že som smrkala počas poslednej kapitoly, a to poriadne! ja mám rada šťastné konce, takže nemôžem tomuto koncu vyčítať nič, naozaj nič :)”

Charon´s Gift

Autor: Philyra912      Jazyk: AJ

Aha_Lucia:

“krásny, prekliato smutný príbeh! Všetka česť autorke, ktorá dokázala takýmto spôsobom popísať toľko pocitov, tú bezmocnosť, závislosť a tú neuveriteľnú túžbu zmeniť situáciu ak nie kvôli sebe, tak už len kvôli budúcim generáciám a / alebo kvôli neskutočnej obeti tých, ktorí padli. naozaj, naozaj nádherná poviedka, neviem písať recenzie alebo čo toto je, ale toto si zaslúži prečítať.”

Harry Potter a Pán smrti

Autor: Martin      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“jedna z najlepšie prepracovaných poviedok, ktoré som doteraz čítala, Martin uvádza do deja nové a zaujímavé postavy a síce mi pár pomenovaní evokuje Pána Prsteňov, zhltla som túto poviedku ako malinu. Poviedku sa naozaj oplatí prečítať.”

Harry Potter a Zlatá zlatá strela

Autor: Jana Varga      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“zaujímavé a pútavé čítanie, mnoho originálnych nápadov, napínavé situácie a zvraty v správaní postáv sa jednoznačne zaslúžili o umiestnenie tejto poviedky medzi moje obľúbené. well done!”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“kontrast medzi myslením Harryho a Severusa na pozadí otázky Harryho výchovy. Harryho až príliš detské myslenie, čo sa podobá skôr na 6 ročného a nie 11, sa mi čítalo naozaj ťažko a len moja tvrdohlavosť v otázke rozčítanej knihy ma prinútila to dočítať.”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“krásne spracovaný príbeh, ktorý stojí za to prečítať si”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“úžasná poviedka, kde autorka vykresľuje fatalitu ľudského konania, pohnútky a rovnako aj následky. pekne vystihla priam shakespearovský (povedala sama autorka) skon dvoch krásnych (to myslím ironicky, ale posúďte sami) postáv a konečný "happy end" alebo koniec ako má byť pôsobil príjemne, rovnako ako celá poviedka : )”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Povídka o tom, co zmůže veritasérum...nejvtipnější je tam ta scéna s Brumbálem :-D”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Rozhodně zajímavá myšlenka - Snape, co učí sexuální výchovu :-D”

Between the Lines

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvělé doplnění epizody, nádherné dialogy.”

The Ball was Good

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké, zvlášť, jak se navzájem vzrušují. A taky jak Bodie heká.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Depresívne a krásne.”

Colorblind - fanvid

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Aha_Lucia:

“musím súhlasiť, striasa ma z toho, ako to je spracované.. well done :)”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

finde:

“nádherně kruté”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Po dlouhé době zas česká povídka, co se dá s potěšením přečíst! Nekomplikovaná parodie, ale zasmála jsem se - a to mnohem víc než jednou. :) Jedinou výtku mám k semtam kostrbaté formulaci a pravopisu, protože když si všimnu dokonce i já, že něco není v richtiku, tak už to musí být vážně dost špatné. :))) Ale jinak můžu doporučit na zlepšení nálady! :) S.L. ////EDIT: K závěru na mě už toho homo humoru bylo trochu moc. Nejspíš jsem přecitlivělá a je mi jasné, že to autorka nemyslela ve zlém a vlastně nic tak hrozného neřekla, ale prostě snižuju o bod...”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Kristova noho....”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Ježiši Kriste, to je hovadina - ale v dobrym slova smyslu.....”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Nádhera....nemám slov...”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“wau, já....nemám slov. je to nádherně napsané, procítěné...nádhera”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“celkem zajímavé....čím více nad touto povídkou přemýšlím, tí více se mi líbí :-D”

Zakalený křišťál

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Ehm... tak toto bylo drsné. Nemyslím si, že ani zrcadlový Spock by byl schopen někoho znásilnit (pokud by ho k tomu ovšem nevedly nějaké velice logické důvody), nicméně povídka je napsaná vcelku poutavě. Nejvíce se mi líbil relativně vtipný závěr.”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Velmi zajímavé....nemohla jsem se od toho odtrhnout a vždy jsem byla zvědavá, kdo bude v další kapitole....ale pozor varuji, některé kapči by měly mít nápis: Na vlastní nebezpečí”

|< 10 11 12  >|