Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Pohádka pěkná a uhozeně vtipná. A hlavně hezké, a pokud je mi známo, v českém prostředí originální AU, které velmi oceňuji.”

Living the Bad Ass Way

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Velice slibný začátek a doufám, že se dočkám pokračování. Když se Vernon udusí kusem masa, Harryho najde Smrť a ujme se ho. Teď uvažuje, co s ním dál. Koeficient očekávání 4”

Old Dogs and Merry Men

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedené dialogy.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“severka je značka kvality - prečítam si to znova a rada”

Harveste Addams and the Goblet of Fire

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harveste and the Prisoner of Azkaban. Nekanonický, kánonu se přidržující HP. V Bradavicích se sejdou tři Addamsové - přežijou to Bradavice vůbec? Harveste temnější než Temný pán, plně se ponoříme do magie krve. Má sequel Harveste Addams and the Order of the Phoenix”

Real Pros See Slash Everywhere - fanart

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Úžasný kresbičky... Já mám záchvat! ;)”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tuhle povídku zbožňuju. Nevím proč, ale prostě mi přirostla k srdci. :)”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“U první kapitoly jsem umírala smíchy a pak sem se divila a divila a divila... a na konci jsem zase umírala smíchy. Zlato. Ááááá! Obsah mojí hlavy má momentálně konzistenci pudinku a nesrozumitelně blábolím... Stane se.”

Real Pros See Slash Everywhere - fanart

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc moc roztomilé, zejména, jak Doyle přikazuje ručičkou.”

Kruh

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, taky bych si dala říct... Jako možný erotický sen vynikající, ale jako povídka mě to příliš neoslovilo. Prostě nevěřím tomu, že by se Severus nechal tak snadno chytit - spíš jsem přesvědčená, že by metal Avadu na všechny strany jen při náznaku takové možnosti. :)”

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ach, Rodin... ;) Nedivím se, že Kryštofa tak okouzlil.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

finde:

“už jsem to četla třikrát a pokaždé se lámu smíchy”

Kruh

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

finde:

“kéž by to šlo zrealizovat, hned bych se zúčastnila”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

finde:

“příjemná povídka, ke které se vrátím, až budu potřebovat osladit život”

Vyšší princip

Autor: D.J. Orlovský, janek      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pořádně drsná povídka. Kdo seje vítr, sklízí bouři...”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já jsem si vždycky říkala, čím to je, že Lucius má jen jednoho syna... Narcissina malá pomsta nemá chybu a když jí to nakonec Lucius vrátí i s úroky... ;) Perfektní!”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mála povídek na SS/AM, která se mi líbí. Jediné, co mě mrzí, je, že to nemá pokračování... :)”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Povídka, ke které se pravidelně vracím, když mám špatnou náladu a mám pocit, že mi všichni ubližujou. Zaručeně funguje.”

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“sice nechápu proč to má být parodie, ale jinak je to vcelku zajímavý ;-)”

Harveste Addams and the Prisoner of Azkaban

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harveste and the Chamber of Secrets. Tak jako kánon, i tento rok je temnější (jde to vůbec? :-) a vážnější. Víc krve, víc mrtvol - a rodinné shledání. Má sequel Harveste Addams and the Goblet of Fire”

Harveste

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové zvláštní. Myslím, že Addamsovi tu vycházejí z komiksu, který, jak jsem četla, je drsnější než onen nádherný černobílý seriál. A Harry je zábavný, zvlášť když se projeví jeho neobvyklý vkus v oblékání. Pokrývá období od chvíle, kdy zabil Dursleyovy (pět let) až do chvíle, kdy se balí do Bradavic. Má sequel Harveste Addams and the Sorceror's Stone”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“zajímavé a ... nečekané =)”

Bootblack

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ani mě nepřekvapuje, že Doyle chce Bodieho vidět na kolenou. :-)”

The Master and His Man

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie a jeho fantazie. :-)”

Life Without

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Místy se mi to líbilo, třeba na začátku Bodie s tím chlapíkem v baru, ale ten konec byl takovej přislazenej.”

|< 10 11 12  >|