Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom zaujímavá, miestami vtipná poviedka, pri ktorej sa mi občas zastavil dych. Minula som na ňu jeden deň a noc, pripálila obed, odignorovala okolie. A možno sa k nej ešte časom vrátim. V niektorých častiach bola trochu zdĺhavá preto tie 3 body, ale je to skôr 3, 5”

Hobo's Lullaby

Autor: H o l o - G r a m m a t i c      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavé skloubení obou světů. O prázdninác po třeťáku se Harry změní a musí uprchnout z kouzelnickéo světa. O něklolik let později potká Wolverina. Zatím 3, 5”

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Překlad je skvělý, Sinam umí, ale já dávám přednost povídkám v er-formě. Tento pár jsem tedy četla prvně, povídka má i něco do sebe, ale Alastor není můj šálek kávy :-) Pár docela vtipných momentů, ale Severusovi jsem tuhle roli moc nevěřila.”

The Jester's Game

Autor: The Sly Raccoon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hodně kratičké kapitoly, ale zatím to vypadá dobře, HP je v Americe a adoptuje ho nějaká rodina - coby dívku :-)”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomuhle by se i dalo uvěřit... :)”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Koukám, že Bradavice mají divadlo... Ron je blbec jako vždycky a Hermiona je lehce mimo... :)”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Tuhle povídku jsem si oblíbila už v originále, ale překlad to ještě vylepšil. Má v sobě dokonalý humor. :))”

Dark Wings

Autor: Sparky56-AKA-Kiichigo      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První kapitola silně nepochopitelná, protože je to psáno vše v první osobě, ale střídá se ona osoba. Druhá to nevylepšila a když tam začal autor vrhat miliony a miliardy galeonů, šlo to do kytek.”

Apocalypse

Autor: julesmonster      Jazyk: AJ

zmije:

“Škoda dobrého nápadu, kdyby tahle povídka byla napsaná jako originální fic, byla by možná dost dobrá. Se světem HP však nemá naprosto nic společného, autor většinu postav z HP obsadil do značně sadistických rolí, včetně např. - no, včetně těch naprosto nejméně pravděpodobných. Víc OOC už by nemohl být ani Křemílek v roli gestapáka. Celkový dojem kolísá mezi hnusem a pocitem směšnosti a trapnosti. Jako hodnocení se objeví nula, ve skutečnosti to ale vidím hluboko v mínusu.”

Dědictví rodiny Potterů

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

zmije:

“Nesmyslný děj, nevěrohodné a nelogické zápletky, to všechno proloženo perlami typu "odbýjející hodiny."”

Raising Harry

Autor: LucyferPheonixMalfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to tak nějak nanicovatě. V okamžiku, kdy se tam objeví SS, to nabere střemhlavý pád do propasti. SS naprosto OOC, Brumbál totální idiot, o gramatice ani nemluvě”

Harry Potter and the Discworld

Autor: JK Pratchett      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Naprosto skvělé, je vidět, že autor zná dobře oba fandomy. Jen jsem si musela najít převodník jmen z aj do čj (např http://www.discworld.cz/zemeplocha/slovnik/). V podstatě jde o to, že postavy ze Zeměplochy začnou pronikat do světa HP. A snaží se (některé se naopak zásadně nesnaží :-)) zapadnout. HP se od dětství kamarádí s krysím Smrtěm a do Bradavic ho doprovází Zavazadlo. A to je teprve začátek prolínání. Prvních šest kapitol rychlíkem prolítne Harryho dětství a první čtyři roky v Bradavicích, to pravé teprve začíná v sedmé kapitole, kdy bariéra padne a jak se zdá, může jí projít kdekdo (a když říkám kdekdo, tak tím myslím opravdu kdekdo :-)) Kolík prodává, Cohen bojuje v metru a co teprve Výsměšek, a další a další!”

Karen

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jedna z nejhezčích - možná nejhezčí - povídka, co jsem kdy četla... úžasně realistická a smutná, vtáhne vás do děje a nepustí”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádherná, výstižná a trochu olejová”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nuž áno je to krutá pravda, ale HP nás nariek tomu baví, veď možno aj vďaka tomu "plánu" vznikajú FF poviedky. Celkom vtipné.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Mezi 2 až 3. Moc mě to nepobavilo, je to jen krutá pravda :-D”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“=)”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus se chová poněkud neobvykle a Remus se marně snaží zjistit proč. A příčina je taková, jakou by nikdo nečekal - Sirius Black...”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh, trochu som nad ním slzila :)”

How Lord of The Rings Should Have Ended - fanvid

Autor: filmables      Jazyk: fanvid

Danae:

“!KamikazeGlum! (Propána krále, těch alternativní konců je plnej youtube kanál! http://www.youtube.com/user/HISHEdotcom)”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné a pohádkové”

How Lord of The Rings Should Have Ended - fanvid

Autor: filmables      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Takhle by to bylo rozhodně mnohem jednodušší... :)”

How Lord of The Rings Should Have Ended - fanvid

Autor: filmables      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“Ahahaha! "Si představte, že bysme šli pěšky." :D S.L.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-D Docela hodně ujetý, ale zasazení děje se mi fakt líbilo :-D Opravdu lepší průměr - 3, 5 :-)”

How Lord of The Rings Should Have Ended - fanvid

Autor: filmables      Jazyk: fanvid

Lunkvil:

“Fanoušci jsou vždycky chytřejší než autor:o)”

|< 10 11 12  >|