Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Looking Forward

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doylův výstup s Krivasem se mi nezdál. A začíná mi vadit, jak autorka soustavně místo Bodie a Doyle používá různé pitomé opisy.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“tuto povídku jsem četla, nadchla se z ní, a pak ji nikde nemohla najít.. dávám plné hodnocení. možná proto, že byla jedna z prvních..možná proto, že je jiná, možná protože pořád vidím Draca na terase, a Harryho, který se za ním přes bariéru nedostane.. zůstane u mě na vrcholu.”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“No... nevypotím, nič, len, že sa mi to páčilo a nie už sa k tomu nevrátim, asi. Aspoň nie hneď :(”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Anne:

“Zajímavý nápad a nádherně napsáno...”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Anne:

“Geniální!”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dobré, ale po pár dňoch si z poviedky pamätám, len sex :D ”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Anne:

“Na tohle se nedá jen tak zapomenout - mrkve, Lucík, ... Jen škoda toho podivného konce.”

Za stromem

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedené pwp.”

Romeo a Julie po Potterovsku

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Anne:

“Tahle povídka se mi velmi líbila! Dlouho jsem se tak nezasmála... Bratr Snape - nejlepší.”

Hra na lásku

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jednoduchá otázka, která se ukáže být mnohem komplikovanější jen proto, abychom nakonec zjistili, že řešení může být mnohem jednodušší, než by se na první pohled zdálo... ;) Nádherná povídka. Haldira mám z LOTR fandomu nejraději a když se k němu přidá ještě Glorfindel, Erestor a pořádná dávka erotického napětí... ;)”

Perfect Slytherins - Tales From The Third Year

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Perfect Slytherins - Tales From The Second Year. Vyprávění pokračuje, SS je čím dál víc OOC (ale aspoň se k tomu postupně vyvíjel), HP je samozřejmě taky OOC, kdežto Ron je silně kanonický (idiot)”

Perfect Slytherins - Tales From The Second Year

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel Perfect Slytherins - Tales From The First Year. Prostě pokračování prvního roku, objeví se Ginny, míň se vyskytuje Draco, roli místního idiota se snaží převzít Ron :-) Má sequel Perfect Slytherins - Tales From The Third Year”

Perfect Slytherins - Tales From The First Year

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc zajímavý cross. Do Bradavic nastupuje HP i s Wednesday a Pugsleym, všichni jdou do Zmijozelu. Události sledujeme očima SS, který je nucen výrazně změnit svůj pohled na HP. Jsou tam rozhodně zábavné prvky, ale přece jen se Harry i Wednesday chovají příliš dospěle (byť se autorka snaží ukázat, že ještě pořád jsou děti). Milé překvapení je Pugsleyho charakter, zato Draco naprosto nepřekvapí svou idiocií. Má sequel Perfect Slytherins - Tales From The Second Year”

It's Too Late

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradiční "všichni se k HP obrátí zády" v méně tradičním provedením. Jen ten závěr - chce se mi vykřiknout - a co dál? Nebo to mělo skončit tím článkem v Jinotaji bez onoho zbytečného a nic neřešícího Nikdy víc”

The Road Less Taken

Autor: EygptianFireFly      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První kapitola je skvělý nápad, skoro za pět hvězdiček. Dál se ukáže, že to je pouze zástěrka pro to, aby se Harry oddělil od ostatních a šel na jinou školu. A taky se ukáže, že autor neumí pořádně psát, scény se lámou zčistajasna, lidé jednají nelogicky a HP je tak nějak divný. Ale ještě tomu dám šanci”

Harry Potter and the American Uncle

Autor: AchillesMonkey      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná o prázdninách po HP2. Dursleyovi zahynou při autonehodě a Brumbál (kterému pro jednou jde opravdu o to, aby byl HP chráněný) najde nějaké jeho vzdálené příbuzné v Americe. A tak se Harry stěhuje a přizpůsobuje novým podmínkám (žije se strýcem a jeho velkou rodinou na kouzelnické farmě). Nejdřív jsem to četla s velkým zájmem, jenže.. jenže ono se v podstatě nic zajímavého (čti nebezpečného, dobrodružného) nedělo. HP prožívá obyčejný život v kouzelnické rodině a je to nudné, nudné, NUDNÉ. Je to tak 1, 5, ale dala jsem 2, protože to je slušně napsané.”

Harry Stark and the Philosophers Stone

Autor: Theta Nigma of Amity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harry Stark and the Birth of the Iron Mage. Má to všechny nemoci prequelu, ale je to ještě horší. Skončila jsem v páté kapitole”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Moje perverzné "ja" si to užilo :D”

Harry Stark and the Birth of the Iron Mage

Autor: Theta Nigma of Amity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nápad je to dobrý. Ale autor, i když prohlašuje, že o betu nestojí, by betu potřeboval - a nejen kvůli gramatice. Dlouho jsem nevěděla, kolik bylo Harrymu, když ho Tony Stark adoptoval. A postavy se chovají někdy divně. Autor by měl nechat ty děti trochu povyrůst, tohle není pohádka pro děti, kde hrdinové musí být děti, aby se jim to líbilo. Ty dvě hvězdičky jsou s odřenýma ušima. Má sequel Harry Stark and the Philosophers Stone”

Unified Theory

Autor: Bouncing Soul      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kouzelnický svět se ani po porážce Voldemorta nezměnil a zvolil ministrem Lucia Malfoye. Harry vezme kmotřence a zmizí. Když se objeví, odhalí kouzelnický svět všem mudlům. Znělo to slibně, ale prostě mě to nedokázalo zaujmout, protože to, co mě zajímalo nejvíc, jak se kouzelníci a mudlové vyrovnávali se změnou, autor přeskočil. Možná se k tomu někdy vrátím.”

Past Lives

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermiona chce Harrymu pomoci najít nové schopnosti a objeví kouzlo, které dočasně člověka vrátí do minulého života - a v Bradavicích zavládne teror :-)) Je zábavné podívat se, kým byli v minulých životech Harry, Hermiona, Draco, SS (chudák ;), Brumbál a další. 3, 5”

Harry’s New Dad

Autor: LeoZodiac      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příběh by možná nebyl tak špatný, byť sentimentální. Co ho potopilo, je to, že autor naprosto neumí psát. Hlavně že u každé postavy uvádí výšku, váhu a věk, ehm, výšku, barvu očí a vlasů”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Vcelku dobrý nápad, který mi ale přišel na mysl už po prvních dvou kapitolách a to byla škoda. Nelituji, že jsem četla, ale už ne, díky.”

Evolution

Autor: Single Silver Eye      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek slibný, přeměna HP ve výkonného zabijáka. V posledních dvou kapitolách mám pocit, jako by to psal někdo jiný, samý popis a sem tam povídání, ale žádná akce. 1, 5”

Harry potter X

Autor: billy the zomby z      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Popis zněl tak slibně, ale je to příšerně napsané - gramaticky i obsahem. Pořád ještě jsem nepochopila tu zprávu z prologu, kdo ji komu předává, a to jsem to četla opakovaně :-( Navíc autor vynalezl novou gramatiku, každý odstavec představuje jediné slité souvětí s občasnou náhodně vloženou čárkou, což na zmatenosti (čtenáře i autora) ještě přidává”

|< 10 11 12  >|