Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Mistr a žák

Autor: Rosetta Snape      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Zasmála jsem se, párkrát jsem zaúpěla a nakonec dávám lepší trojku :-) Zajímavé to tedy je.”

Elven Born

Autor: Lythian-Malfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Lily před svou smrtí přikáže domácímu skřítkovi, aby v případě jejich smrti vychoval Harryho jako vlastního - a tak se i stane. Jak si ve světě poradí lidský domácí skřítek? Docela zábavné. Možná by bylo zajímavé rozvést to, ale forma jednorázovky zase zajistí, že to člověka neotráví :-)”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Che :-D A dobře Potterovi tak! :-D Doufám, že až do konce života nebude mít chuť na sex :-D”

Flight of Death

Autor: Lucullus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka je moc dobrá, ale fakta nesouhlasí s kánonem (i když to vyšlo před HP6, něco o Tomu Raddlevi víme už z HP2). A provedení by asi taky mohlo být lepší”

White Knight, Grey Queen

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Netradiční pár. Pansy se samozřejmě od kanonické liší, i když rozdíl je vysvětlený hezky. Parkinsonovi se rozkmotřili s Luciem Malfoyem a ten s brekotem utíkal k Voldíkovi. Takže Parkinsonovi teď hledají ochranu, ale Brumbál jim nevyhovuje, tak je napadne HP. Dohodnou se s ním a vytvoří třetí stranu a skutečně začnou něco dělat. Příjemně se to čte (tedy až na ten závěr, kde je to příliš useknuté, chtělo to ještě jednu kapitolku), solidní 3 hvězdičky”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“velice zajímavé...ale teda řeknu vám, dcl Luciuse lituju, takové šoky po Azkabanu”

Mistr a žák

Autor: Rosetta Snape      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“co na to říct??? nemám slov”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“NÁDHERA, jako vždy to jistí poslední věta. v poslední době se to již stalo pravidlem - celá povídka je nádherná, ale poslední věta naprosto změní její význam...”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“musím uznat, že ta povídka stojí za to. je to sice taková blbost, ale stojí za to”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“moc pěkný...buď už jsem to četla, anebo mi to nějakou povídku připomíná...”

Weasleyho touha

Autor: Bella Yossarian      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“pěkná povídka...”

Mellow

Autor: Sally Fell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Něco tomu chybí.”

Awakening

Autor: Sally Fell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyleův vnitřní monolog na začátku je pěkný.”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Rebelka:

“Díky tomuto videu jsem se definitivně rozhodla podívat se na Doctora. Takže bodík navíc - vděčím mu za mnohé :).”

Co mohu dělat - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Rebelka:

“Ono to k té písničce tak hezky sedí!”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Překlad místy drhne, ale konverzačka docela dobrá.”

Weasleyho touha

Autor: Bella Yossarian      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkně napsané. Líbí se mi, že je Ron odvážný a taky, jak na Harryho myslí.”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“A mě se to líbilo, protože mi to přišlo ujetě vtipné :-D Není to sice bůh ví jaký top, ale mám osobně raději, když jde o sex jen v náznacích a nerozdávají si to tam :-)”

Zkouška osobnosti

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Ne! OOC charaktery, přeslazenost (Harry, miláčku.... Brrr!!!), neuvěřitelně naivní příběh a nelíbil se mi sloh... Vypadá to, jako by autorka byla pubertální třináctka se závislostí na červené knihovně (ale to je jen můj osobní názor). A co bylo nejhorší - Voldemort - mě se nad ním chtělo plakat...”

Weasleyho touha

Autor: Bella Yossarian      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já sice prár Weasley/Potter nemusím, ale tady se mi líbil. :) Možná je to tím, že tady Ron stupidně nekoktal a Potter kromě jedné věty taky držel hubu, takže mi ani nelezl na nervy. :)”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Moc se mi to nelíbilo... Ale na druhou stranu už jsem četla i podstatně horší - velice mizerná 2...”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tohle postrádá jakýkoliv smysl. A nechci znít jako... zvlášť, když i originál stojí za houby.... ale ten překlad je fakt hrozný, dokonce i když pominu pravopisné hrubky. :( Tak maximálně 1, 5. S.L.”

A Tutor for Teddy

Autor: lore      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Takový typický Snupinsantovský příspěvek. Ze začátku to nebyl špatný cukřík, ale ve druhé půlce se to tak nějak rozplizlo... S.L.”

A Drowning Desire

Autor: lore      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tak že by mě to shodilo ze židle... Sex, ač na mé velmi oblíbené téma, nestál za psí štěk a nějaká kór originální myšlenka tam taky nebyla. :( S.L.”

Zkouška osobnosti

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“opravdu zajímavá, čtivá. neodolala jsem, musela jsem ji sem dát.”

|< 10 11 12  >|