Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

And No Passes!

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Evidentně tu zpracovává nějaké téma, ale netuším jaké. A ani tam není sex.”

After Ojuka

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně se k tomu chlapci dostanou.”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Nádhera, doufám, že tato povídka bude mít co nejdřív pokračování...”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten pán nemá se Severusem kromě jména nic společného... :(”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Pěkná povídka...teda já vám povim, nechtěla bych být s NEvillem v jedné třídě na lektvary :-D”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“dcl pěkná povídka...”

Kouzelníky neštvěte, jinak vám to vrátí

Autor: heartSirius      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“tomu řikám pomsta...a řekla bych, že si ji harry i celkem vychutnal”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“tajemství telefonu, aneb mudlovská komunikace”

Komplikace Blackových

Autor: Aisling      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Moc pěkné, škoda jen, že je zatím jen jedna kapitola, moc ráda bych věšděla, jak to bude pokračovat”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“páááni, tak tomu řikám povídka...”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

zmije:

“Bradavice bezprostředně po bitvě z pohledu Nevilla Longbottoma a Severuse Snapa. Vadilo mi použité skloňování latinských jmen. Vždycky, když vidím oslovení "Severe", čekám, jestli se někde vynoří i "Jihu!" nebo "Západe!" Taky když Minerva pohlédla na Alba, musela jsem chvíli přemýšlet, na koho narazila. Kromě toho se autorka zřejmě rozhodla sabotovat jakékoliv výrazy z Medkova překladu, ale místy jaksi nejednotně, po Hogwarts se jí totiž prohání jak auroři, tak bystrozorové, nicméně obojí svorně vyslýchají hodné Gryfindory i zlé Slytheriny. Povídka je velmi pěkná, ale ta urputná snaha o cosi, co je autorčinou představou jazykové korektnosti, je směšná.”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“já dávám menší hodnocení proto, že tato povídka mi přijde strašně naivní...Snape se chová jako malý harant, stejně tak jako Harry!”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“krásná povídka...ani nemám slov na to ji popsat...”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“výborná povídka...úžasná pointa...”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádherné... Jistým způsobem zoufalé, ale nádherné... V některých chvílích jsem Narcisse opravdu záviděla... ;)”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

finde:

“úžasná věc, vychutnávala jsem každé slovo”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Nádherná povídka, která stojí za to. Ukáže čtenáři situaci, jaká nastala po ukončení bitvy. Je to jako doplňující článek mezi poslední kapitolou a epilogem 7. dílu. člověk si pak mnohem lépe dovede představit jak to muselo být pro všechny těžké. všude spousta zraněných, trosky, Smrtijedi v Zapovězeném lese atd... rozhodně doporučuji přečíst...”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já si u toho Brumbála opravdu neumím představit... :) Chtěla jsem dát za 3, ale poslední věta je naprosto dokonalá, takže... ;)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavý způsob 'léčby'... ;)”

Za stromem

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Cowley tomu - jako obvykle - nasadil korunu... ;)”

Outtake from TMW

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Už jste se setkali s jazykem elity, či spíše L33t ? Autorka ano a tak s tím seznámila i svět HP. Kratičká jednorázovka na jedno zasmání. 2, 5”

What is Said, Is Said

Autor: GenkaiFan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdo viděl Labyrint, začátek ho nepřekvapí - Dudley si přeje, aby si král skřítků odnesl Harryho. Co je ale důležité, přeje si, aby se k nim nikdy ani nedostal. A tak Jareth přeorganizuje čas. (Dudley si to přeje to léto po Siriově smrti) Ale protože zákony času se nedají ošálit, jsou události, které prostě proběhnout musí a HP proto musí do Bradavic a zachovat základní dějovou linii, což je myslím docela zajímavý prvek. I když pochopit, jak to tam s tím časem vůbec je, je docela náročné (asi jako s každou časovou zápletkou). I když je to sequel, první povídku jsem nečetla a myslím, že to nevadí, ta je pouze labyrintová. Celý příběh je navíc proložen citacemi a parafrázemi ze Shakespeara a spoustou písniček (na konci je přidán seznam, sama jsem si mnohé vyhledala na youtube) 3, 5”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mohlo to skončiť na tie ich Vianoce... Nádherná poviedka, patrí medzi moje NAJ...”

Mistr a žák

Autor: Rosetta Snape      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Potter si zaslúžil trest :D bol odporný, ale toto je na mňa veľa :)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“To bol geniálny nápad. Veľmi sa mi to páčilo. Úsmev mi asi zostane aj na zajtra :)”

|< 10 11 12  >|