Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

The decision of his life

Autor: LignumVitae86      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na konci prváku si HP položí pár rozumných otázek, na které odpovědi nejsou příliš příznivé (hlavně pro "ně", ať už "ONI" jsou kdokoliv) a rozhodne se, že je čas jednat. Zatím velice slibné.”

Reap What You Sow

Autor: Quillian      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak píše sám autor, není to jeho nejlepší dílo, a má pravdu. Spíš mi to připomnělo neumělou slohovou práci. Obsah dobrý, forma pokulhává. Ale poslední kapitoly, hlavně ten opakovaný "soud", měly spád. Konečně někde pěkně od plic řekl všem těm, co ho zradili, co si myslí (autor si to nepochybně užil, mě to potěšilo :-))”

Career Advice: Alternate Possibilities

Autor: Barkeeper      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to označené jako humor, ale že bych se u toho nějak nasmála, to říct nemůžu. Asi jsem ten vtip nepochopila.”

To Dumledore Bashers

Autor: night flame miko      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Není to povídka, spíše úvaha na téma, co by bylo, kdyby nebylo Brumbála - taková jeho obrana. A zajmavé jsou i komentáře. Byla by z toho zajímavá diskuze, škoda, že na ff.net nejde vzájemně reagovat”

Nedostatek lásky

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Příhodné vysvětlení, proč je Bodie v první půlce epizody tak strašně otrávený (a hnusný na svojí přítelkyni). Nejlepší z celé povídky je ten sex v úvodu.”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“opravdu zajímavá xD”

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkné”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc moc moc krásná povídka s perfektním koncem, dokonalej kompromis mezi happyendem a tragédií, takový krásně zvířecí až je z toho člověk na mrtvici... nádhera”

Oheň a růže II

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nuž, jednotka bola lepšia. V druhej časti mi dosť vecí vadilo a chýbalo mi vysvetlenie určitej pre mňa dôležitej udalosti (nenapíšem akej, lebo by to bol spojler) Preklad bol skvelý, ale dvojku už čítať nechcem.”

Quoth the Raven, Nevermore

Autor: GenkaiFan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavý nápad, HP najde mocné ochránce, mocnější než Brumbál (v mudlovském i magickém světě). Copak z toho asi bude?”

The Anniversary

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výroční večeře je divná, ale Bodie je hezky zamilovaný.”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“A tak já si nestěžuju, je to trefné i vtipné - smála jsem se od začátku do konce. :) "He decides to add in a clause that forces the unhappy couples to have intercourse as often as humanly possible." :D Nj, mně stačí málo ke štěstí. :p Hodně silné tři a povinná četba pro všechny, kdo mají nutkání napsat dva-miliony-osm-set-šedesát-tisící-třístou-devadesátou-čtvrtou povídku o vynuceném sňatku... S.L.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“2, 5. Byl to zajímavý nápad, ale že bych se nějak nezvladatelně smála. Spíš jsem se pákrát pousmála nad výčtem přijmení... :-)”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taková parodie parodie. Nejzábavnější jsou vsuvky autora. Největší předností je opravdu to, že je krátká. 2, 5”

Oheň a růže II

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Tohle mě opravdu nezaujalo, ani jsem to nedočetla. Slabší 2”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Už je to pár let, co jsem to četla, ale doteď si pamatuju, že jsem málem brečela smíchy, když se Hermiona vyrovnávala s tím, že má mužské tělo a především mužské příslušenství :-)) A hodně zajímavě bylo popsáno, jak jsou si SS a HG v některých aspektech podobní (alespoň v této povídce). Ale že bych se k tomu chtěla vracet, to ne. Navíc je to hodně stará povídka (ještě před vydáním HP5) a tak samozřejmě vychází pouze z prvních čtyř dílů”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“opravdu zajímavá Hermiona xD”

Všetko je možné

Autor: Punkindoodle      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle je zklamání na celé čáře. :( U Draca a Hermiony jsem neměla pocit, že jsou OOC - měla jsem pocit, že čtu o úplně cizích lidech, kteří se čirou náhodou jmenují jako postavy z HP. Hlavně u Draca. Hermionu jsem ještě místy poznala, ale Draca vůbec. Spousta scén, které měly být původně asi vtipné, nebo dokonce napínavé a dobrodružné, mi jednoduše připadaly trapné a přitažené za vlasy. Dobrý a inteligentní humor aby člověk hledal lupou. Ale i tohle všechno bych ještě překousla a nějaký ten bodík dala, kdyby nebylo závěru. Ani nevím jak ho popsat - přeslazený, až bolí zuby, cukrkandlovitý, infantilní, nestravitelné klišé... Škoda, takhle zabít dobrý námět.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádherná! tenhle pár sice moc nemusim ale tahle byla super... a ta pointa! ta se jen tak nevidí ;)”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Profesor Snape, sexy protiva... To snad ne! :) Na PWP mi to přijde moc sladké, takže za 2...”

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Trochu zvláštní povídka. Severus je jako bývalý Smrtijed nasáklý černou magií a tomu Moody nemůže odolat... ;) Jen přemýšlím, jestli to mezi nimi znamená jakési příměří, nebo jenom nový způsob boje...”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Skloňování jmen a anglické názvy mi taky dost vadily a docela mi tu povídku kazily. Nápad jako takový se mi líbí, ale někdy mi přišel děj trochu... odfláknutý a nedotažený. Škoda - kdyby autorka víc zapracovala, mohla to být - čistě dle mého názoru - ve své kategorii jedna z nejlepších HP FF povídek...”

Harry Potter and the Wardrobe

Autor: GenkaiFan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry projde známou (tedy těm, co četli Letopisy Narnie) skříní a stráví čas v Aslanově říši. Má to v sobě kouzlo Letopisů (a taky to, co na tom až tak ráda nemám, koneckonců nejsem věřící). Samozřejmě to nejzajímavější nastane, až když se vrátí, i když je to tedy kratičké. Zajímavé a pravdivé jsou tam Harryho úvahy nad Brumbálovým deníkem. Solidní 3”

Všetko je možné

Autor: Punkindoodle      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“celkem pěkná povídka, místy trochu naivní, ale romantickým povahám se to bude líbit...”

Nevěříš mi?

Autor: Wendy A. Darling      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Heh, normálně neopouštím fandom HP, ale Karlíka a továrnu mám ráda. Zajímalo mě, jak bude vypadat slash tohoto páru, který by mě tedy nikdy nenapadl. Je to přesně to, co jsem čekala. Hrůza, kdy se mi kroutily prsty u nohou...”

|< 10 11 12  >|