Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Smích

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Překvapuje mě, že Potter dokázal napsat tak dlouhý dopis... :) Ale líbil se mi tady Ginnin charakter - přesně tohle si o ní myslím i já...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já osobně jsem tak trochu rozpolcená. Líbí se mi, jak se postupně rozvíjí vztah mezi Severusem a Potterem, ale představa Harryho Pottera jako krále kouzelnického světa a Odinovi havrani.... - to už je na mě trochu silné kafe. / S.L.: Taky možnost. A velmi uvěřitelná. :) :) :)”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“strhující vyprávění”

Kameň manželstva (pokračovanie)

Autor: Lilly Asteria Esme Evenová      Jazyk: SJ

Kate Mathews:

“Nádherné pokračování povídky Kámen manželství, tentokrát ve slovenštině, od autorky Lillyeven. Navazujue na 77. kapitolku... a je o5 plná zvratů a novinek. Voldemort zešílí ještě víc, než v předchozích kapitolách, Harryho a Severuse čekají nové situace v jejich vztahu atd... rozhodně doporučuji přečíst”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Tuto pvídku mám moc ráda, je plná zvratů a je neuvěřitelně promyšlená...”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó, Merline... Už zase! Opět se začíná vzájemně nevyjevenou touhou, aby se o tři odstavce později producíroval Potter v trenclích tam, kde nemá co dělat a Severus ho začal sexuálně obtěžovat.... 'Ach bože, posední panic v ročníku, měl bych mu pomoci s jeho trápením, ale ne dnes. Dnes to stačilo.' Tohle má být Severus Snape? Zastřelte mě někdo.... :(”

Nedostatek lásky

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdo zaváhá, nežere...!”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela zvrácené.... Potěšil mě hlavně Lucius - povrchní, chladný... Přesně takový, jaký má být! :)”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc pěkně popsaný, nicméně ten konec mi přijde trochu moc rychlej, myslim, že by si to zasloužilo trochu víc rozepsat. každopádně to skončí tak hezky, že to ani neni moc velkej happyend :)”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape a značkové košile? Ale líbí se mi, že autor neignoruje Petra a taky ten konec.”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkné, krásně popsané”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co by, kdyby... Ale někdy je opravdu lepší nevědět, někdy je cena za štěstí příliš velká...”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“oni se k sobě nakonec docela hoděj xD”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mých velice oblíbených povídek. Remus má štěstí, že má tak oddané přátele, kteří jasou schopni kvůli němu i někoho unést.... A když se jedná o Srabuse, jsou ochotní dvojnásob...”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

finde:

“D. J. Orlovský umí popsat bolest a násilí, vrátím se k tomu, ale určitě ne s radostí”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

finde:

“trpká povídka dobře napsaná”

Ocean of his heart

Autor: Drachengreif      Jazyk: AJ

finde:

“hodně atypický SS, přesto to není špatné, ale k dokonalosti má daleko”

Army Games

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Někdo musí bejt ten statečnej.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“opravdu pěkná, s nádhernym koncem, ani happyend, ani naprostá tragédie. život jde dál”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Anne:

“Pvídek s dvojčaty je málo a ještě méně dobrých. Tto se mi velmi líbila - zajímavé nápady, vtipnost a místy i hořkost.”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Baví mě porovnávat různá překladatelská řešení.”

Ancient Knives

Autor: McKay      Jazyk: AJ

finde:

“pobertové by zasloužili víc než pár facek”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

finde:

“roztomilá věc k pobavení,”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ako zábava na večer bola fajn, ale už sa k nej nevrátim.”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Velice zajímavá a vtipná povídka, plná všelijakých zvratů, problémů a úvah...”

|< 10 11 12  >|