Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

The Doctor's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

tudorrose:

“Kde na ty nápady jen chodíš... Výborné!”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Ač se někomu tato povídka může zdát být příliš sladká, mně se vcelku líbila. Jednou za čas trocha romantiky neuškodí.”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“to je.... já nemám slov! tak úžasnou povídku jsem už opravdu opravdu hodně dlouho nečetla, tak krásně zvrácená, ale vlastně romantická :) je vidět že Sinam Llumi je v tomhle oboru vážně mistr xD”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Jestli je toto antislash, pak by se měly psát častěji :) Povídka se mi opravdu líbila a přečetla jsem ji jedním dechem, i přestože je poměrně dlouhá.”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavá úvaha o tom čo, keby... Nemala som s Harrym liezť do toho zrkadla. Mám to v hlave. D.J. píše tak dobre, že sa mi jeho príbehy vždy uložia až niekde v duši a potom som z nich dlho smutná :) a napodiv sa mi ten smútok páči.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Není to napsáno špatně, ale já BDSM příliš neholduji (totéž platí i o Klingonech).”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Chris! Jé!... Ehm. Divní frajeři mě dostali (no jo... Jack a spol.) Konec snad ani zmiňovat nemusím (protože jsem to udělala právě teď). Úžasné video.”

Pojednání o kávě a špinavém nádobí

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Skvělý závěr. Líbí se mi tvůj smysl pro humor. Akorát jsem doposud nepochopila, co přesně Ianto a Jack dělají s těmi stopkami. Nevysvětlil by mi to někdo?”

Jack Harkness' Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

tudorrose:

“Kdybych měla Facebook, už píši do statusu komentář typu: Chcete vidět něco opravdu detailně zpracovaného? Podívejte se sem!”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Procítěná a velmi dobře napsaná povídka. Jsem ráda, že jsem měla možnost si ji přečíst.”

Special Men

Autor: Sineala      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastické.”

Never Tickle a Sleeping Dragon (Without Explicit Instructions)

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ha! A to jsem si vždycky říkala, že radši smrt než Havraspár! Jak se člověk mýlí... :D Taková legrácka, představení jednotlivých kolejí poučují své studenty o sexu. :) S.L.”

Poslední vstup

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“*Závidík* Jen lituji, že jsem nebyla v oné jeskyni s nimi. Hezky napsáno.”

Fraternization

Autor: Sineala      Jazyk: AJ

bedrníka:

“No, spíš myslím, že by si zasloužil napsat ten sex.”

Concatenation

Autor: Sineala      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie je dojemně odhodlanej nezneužít situace. Moc krásně se to čte.”

Right nor Wrong

Autor: kelly_chambliss      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kouzelné. Sice se mi ta McGonagallová moc nezdá, ale pro Filchův POV mám slabost - a tenhle je naprosto skvělý.”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Lucius a Severus patria k sebe. Nemám slov Akkarra to napísala aj za mňa.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

sirina:

“Krásná povídka, ke konci začínala být sice trochu přitažená za vlasy....ale dalo se to překousnout :-) Navíc to byl hezký překlad...”

B & D Beside the Sea

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné momenty, třeba vzpomínka na párty u Andyho a první elektrizující polibek, ale to Bodieho šaškování s převlékáním na začátku bylo divné. A dialogy mi taky nějak nesedly.”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus sice skončí opravdu bídně, ale přesto všechno Luciuse Malfoye porazil... Je to Lucius, kdo prohrál, ne Severus. To Lucius potřeboval Severuse, ne on jeho. A myslím, že to oba věděli - pro mě to vyplívá z Luciusova chování. Tohle už nebyla pouhá majetnickost - jako v případě Draca - tohle byla chorobná posedlost, závislost - protože bez Severuse by nebyl Lucius Malfoy! Byl by jen Malfoy...”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Zatím se mi líbí.”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

finde:

“Juxian tang patří k autorkám, které umí popsat bolest a utrpení.”

Prodloužený svátek

Autor: Sesheta_66      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potter je tak potterovský... :) Ale chtělo by to betu...”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, jo, když je hluboko do kapsy.... ;)”

Třináct nocí

Autor: Istar Halabába      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice absolutně nechápu poselství povídky, ale dejme tomu - po slohové stránce se mi to líbí.”

|< 10 11 12  >|