Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Nejlepší přítel I

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ještě že má ten (závistivej) Doyle Bodieho, jinak by si neulevil. Moc se mi to líbilo.”

Yet Another Universe

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Stručně řečeno, správná akčňárna. HP porazil Voldemorta (kánon) a pak je vtažen do jiného světa, kde jejich HP zemřel před druhákem hladem zamknutý ve svém pokoji. A Harry je samozřejmě řádně nasraný a rozhodne se pomstít nejen Voldemortovi, ale i Brumbálovi. A s nikým se nemazlí. Spousta žertíků a semo tamo nějaké to krveprolití”

Harry Potter and the Seer of Time

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP má odmalička vize, jak z budoucnosti, tak z minulosti. Znělo to docela slibně, ale je to vlastně dost nudné. Takže žádná škoda, že to není dokončené”

Harry Potter and Morrighan's Gift

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka je opuštěná. Nápadu se ujali dva další autoři a v povídce pokračují. Adrence pod stejným názvem, cosette-aimee pod názvem A Necessary Gift: A Harry Potter Story”

Harry Potter and the Boy Who Lived

Autor: The Santi      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Není to tradiční klišé. Harry není týraný či zanedbávaný, ne, jeho rodiče ho milují a s bratrem má dobrý vztah. Ale je po matce, studijní typ, a Bradavice nemají nadaným studentům příliš co nabídnout. A tak stačí malá manipulace Quirrela a Harry odchází studovat do Kruvalu, odkud na dálku sleduje dobrodružství svého bratra. Bude HP dark? Zatím dovedeno do druháku”

Harry Potter and Morrighan's Gift

Autor: Adrence      Jazyk: AJ

Pyriel:

“20-letý HP v těle 10-letého. Díky tomu má jiný pohled na své "spolužáky". Zajímavě pojatý svět, některé věci jsou stejné, jiné se liší trochu, kdežto některé věci jsou zcela jiné. Jak HP zjistí např. po příchodu do Bradavic :-) Potřebovalo by to pořádnou betu”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“taká oddychovka, na koniec som sa dokonca zasmiala!”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“neviem, nezdalo sa mi to tak ohromne vtipné, pár bodov ma pobavilo, ale len veľmi jemne”

A Chance in Time

Autor: GreenEyedBabe      Jazyk: AJ

Aha_Lucia:

“zaujímavý príbeh o nehode s časovratom, ktorá mohla mať katastrofické následky. Nakoniec sa hl. postavy vyvarovali veľkým zmenám, no už len ich prítomnosť spôsobila zmeny. Aké? Čítajte! :)”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“kratučké a neviem.. zaujímavo smutné?”

Karen

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“poviedka s potenciálom, no bolo by treba dotiahnuť isté vecičky (zmätok v kúzlach, postavách a dejových líniách), inak OK”

Harry Potter and the Jealous Husband

Autor: Lady K. d'Azrael      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort vyhrál a vládne kouzelnické Británii, leč šílený Harry Potter je jeho manželem a Voldík je naprosto pod pantoflem. Mezi HP parodiemi řadím mezi špičku :-D Má sequel Lord Voldemort and the Shrewish Spouse”

Stranger in a Too Familiar Land

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ach, tohle zní slibně. HP přenesen do alternativního vesmíru, kde není Chlapcem, který přežil. Koeficient očekávání 4. Začátek dobrý, ale nějak tam nevidím toho slibovaného cynického HP, je to spíš silně kanonický HP, který se vrhá do každého boje, co se kde šustne”

DragonKin

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek není špatný, i když HP se změní přes prázdniny v dokonalého Gary Stu. V páté kapitole to padá směrem dolů, a to především kvůli tomu, že autor neuvedl některé základní skutečnosti v anotaci. Za prvé, je to slash. Za druhé, obsahuje to Draco Malfoye jako vílu, jehož jedinýým možným druhem je HP a když ho odmítne, tak zemře (další se dá už odhadnout). Nemluvě o naprostém OOC chování Malfoyových. V 7. kapitole jsem už Dracovo nevěrohodné chování nedokázala snášet a nechala jsem toho.”

Two Sides of the Same Coin

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sousedé, kteří si nejenom všímají, ale i jednají. Petunie, která přes svou mateřskou zaslepenost není slepá a nepochybně by byla pýchou Zmijozelu. Moc zajímavý začátek. Třeba se k tomu autor vrátí”

Harry's Savior

Autor: shadowsylvia      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přišlo mi to celé takové divné, postavy se chovají OOC (Snape pořád mluví o Harrym, nikoliv Potterovi) a pokud jde o Voldemorta, i když se to trochu vysvětlilo, stejně mi v tom přijdou díry. A stejně to je nedokončené, takže proč se obtěžovat kvůli podprůměrné povídce”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“krkolomná jazda s kopou akcie a nečakaných zvratov.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavá poviedka, kde ma zaujal vývoj vzťahu medzi Severusom a Potterom.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Rovnako ako Krev není voda som toto pokračovanie prečítala jedným dychom. Miestami ma autorka dohnala až k slzám, za čo autorke všetka česť. Krásny príbeh, krásne situácie a výdatný koniec.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pekne drsná a napínavá poviedka, v ktorej autorka uviedla niekoľko naozaj zaujímavých a originálnych myšlienok.”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“príjemne ma prekvapila dĺžka poviedky. Severusove zápisky sú zaujímavé, v mnohom vysvetľujú prečo sa Severus chová tak, ako sa chová. Voldemortove mazanie medu popod nos si takmer vybralo svoju daň, no nakoniec to dopadlo tak, ako to dopadlo. Chcelo by to pokračovanie, ale inak hodnotím 5.”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Príbeh nádherný bolestný, napísaný akoby plynul, pri jeho čítaní som cítila ako prúdi, ako ma pohlcuje a celý čas som mala zatajený dych. Na konci som si všimla, že už môžem dýchať a prekvapilo ma, že som sa ocitla v realite života. A určite sa k nemu vrátim.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“nie vždy je to, čo si želáme najlepšie.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborná, síce netradičná poviedka, kde autorka zaujímavo popisuje následky vojny na mladých, ktoré nie sú tak ideálne a ako sa s tým postavy snažia vyrovnať. preklad je rovnako úchvatný!”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Úžasná poviedka popretkávaná vtipom, kde som plakala od smiechu a rovnakou mierou aj vážnosťou, pri ktorej čítaní som stískala vankúš a nadávala, ako je to možné. Prepracovaná, premyslená dejová línia mala čaro a kvalitu, akú nemá veľa poviedok! :)”

|< 10 11 12  >|