Komentáře - Prosinec 2011

|<  >|

Chancing Chaos

Autor: Ell Roche      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sbírka jednorázovek, kde HP svět je zřejmě přenesen do doby přísné etikety, lordů, krásných dam a trubadůrů. Různé páry”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Jsem navěky ztracena. Tahle povídka mě doslova vcucla a obávám se, že už nepustí. Vůbec nic jsem od toho nečekala, ale ani ve dvě ráno jsem nedokázala povídku nedočíst. Autorka geniálně vymyslela, proč je Severus vzhledově takový, jaký je. Moc se mi to líbilo - řadí se k mým TOP. Děkuji i za úžasný překlad. (edit: tedy, až na tu vodničinu - to je pravda, že mě velmi pobavilo :-D).”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to teda fantasy i na HP a přiznávám, že vodničtina mě smíchy zlomila v pase (Nemělal to být spíš náhodou jezerština?), ale opravdu to má něco do sebe... Taky jsme to musela přečíst na jeden zátah, ačkoli hlavní zápletka je jasná hned v první nebo ve druhé kapitole, stejně to podnítilo moji zvědavost. :) Nepovažuji to sice za nějaký skvost, ale rozhodně mě to bavilo. :) Je to tak 3, 5 ale budiž...”

The Lovely Stars

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle je podivné skloubení obou fandomů. Opravdu by dokázal HP žít tak dlouho a zůstat psychicky člověkem? Ale hlavní problém je, že se autor nijak nezatěžuje popisováním vztahu obou postav, jak se postupně mění jejich city. Hodně špatně napsaná povídka.”

Supermassive Black Hole

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, sice je to psané jako crossover s HP, ale kdo to z té povídky pozná? Ten Harry mohl být kdokoliv. Možná přijdou další kapitoly nebo sequely a pak se to ukáže. Nápad snad zajímavý, ale zatím planý. 1, 5”

The Law of Potter

Autor: Koinaka      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tak přesně tohle je důvod, proč nemám ráda krátké povídky (a proč je já blbec pořád čtu?). Zajímavý začátek a - tu máš čerte kropáč! - když by to mohl zahájit slibnou povídku, tak to skončí.”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavá úvaha... Něco na ní možná bude.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Jo, mlha. Mlha ve vrstvách. Zvlášť na začátku jsem se tou mlhou nemohla prokousat. A zjistila jsem, že přemýšlet, to já teda ne. Děkuju pěkně. A taky jsem se utvrdila v tom, že jsem pišný hnidopych, protože například taková mozaika podle vzoru Majka mi odvádí pozornost od příběhu a myšlenky. A to je škoda, protože myšlenka a nápad a semo tamo záblesky skrze mlhu, ty tu stojí za to. (za 4, se vrátím, netvrdím, že s radostí :) (jo a v dešti bůh? no když je potřeba to tak nazývat a inspirovat se tou větou, mně stačí že v dešti je Voda :)”

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Opravdu jsem se nasmála, má to nápad”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela mě zaujal způsob, jaký je to psané. Pár věcí mi tam sice vadilo, ale jinak je to dobré. :)”

Barvy vzpomínek

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Má to zvláštní atmosféru... Rozhodně to stojí za přečtení, ačkoli začátek se mi zdál značně ohraný a místy i frázovitý. :)”

Hádať sa je fajn!

Autor: Midnights Prophet      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, končím. První kapitola je neuvěřitelně nudná, roztahaná a naprosto neschopná udržet mojí pozornost - takže si z ní moc nepamatuju - a druhá zase pro změnu jeden velký, stupidní dialog. O letmém nahlédnutí do třetí kapitoly se snad ani nebudu zmiňovat...”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to nic závratného, ale jako oddychovka je to poměrně dobré počtení. :)”

King of Yesterday

Autor: Put My Earmuffs On The Cookie      Jazyk: AJ

Crystal:

“(obsahuje naznačený slash mezi Albusem a Gellertem) Tomione povídka s klasickým scénářem na téma "hermiona se vrátí v čase a s Tomem se dají dohromady, pak se musí vrátit do své doby a puff, voldy je pořád voldy". Osobně jsem těhle povídek přečetla nespočet, ale stále mě baví, takže dávám slabší 4 hvězdičky.”

Cambiare Podentes: Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: AJ

belldandy:

“...”

Appetites

Autor: EllyF      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“K téhle povídce jsem se dostala úplnou náhodou, a přestože obyčejně na drama a angsty moc nejsem, tentokrát jsem nelitovala. Má to strhující atmosféru, napínavý příběh a skvěle vykreslené charaktery.”

Šalamounek II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Susie:

“Dvojka mi snad přišla lepší, než jednička :)”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Susie:

“Krásná povídka s mým oblíbeným párem.”

Oheň a růže II

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Susie:

“První díl je určitě lepší, každopádně i tento díl mě bavil.”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Susie:

“Krásná a vtipná povídka, musím jedině doporučit :))”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Susie:

“Povídka s trochu zvláštním tématem, však si to přečtěte ;)”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Susie:

“Hezká povídka, stojí za přečtení.”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Susie:

“Když jsem tuto povídku šla číst, těšila jsem se na další skvělou povídku od Vanityfair. Bohužel mě trochu zklamala. Přišla mi taková... tuctová. Sorry, Vanityfair to umí líp.”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Susie:

“Zbraně nejmocnějších jsou úplně první HP povídka, kterou jsem kdy četla. A od té doby jsem se k ní vrátila ještě několikrát... Je to tak trochu srdcovka. I když není dokonalá, budu se k ní vracet a vracet a vraceet... Až do smrti :))”

|<  >|