Komentáře - Prosinec 2011

|<  >|

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Jo, to si někdy přečtu ještě jednou :D”

Bláznivý nápad

Autor: rebeka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-(”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To sedi. :-D :-D”

Večeře s přáteli

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takhle ma vypadat drabble! Vystizny, obsazny, vtipny. Hodnoceno v ramci zanru - velmi dobre :-D”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Inu, kazdy ff psavec se musi se soudem Snapea vyporadat po svem, nekdo lepe, nekdo mene lepe.”

Spoznali sme more

Autor: luckei1      Jazyk: SJ

Sargo:

“Kdyby tam bylo alespon neco, co se nedalo predvidat, cokoli. Nejake prekvapeni, necekany zvrat. Napsane slusne, dobry napad. Bohuzel nula akce, jenom drbani se v citech. Zaver, ackoli byl jasny, mi vzhledem k vychozim podminkam prijde neverohodny. Asi uz jsem na to stara. :-D”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Sargo:

“Velmi klasicke, preslazene a... to je asi vsechno. Slabsi tri.”

Bláznivý nápad

Autor: rebeka      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Řekla bych, že pokud by Severus nezemřel a nepředal Harrymu své vzpomínky, určitě by to dopadlo přesně takhle - štavnicí. Vážně pěkná povídka, která stojí za přečtení. Na top se sice nevyšplhá, ale určitě se ocitne v mé první pětici ;)”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

kami:

“Zúbožený, ale nie bezbranný Severus a naozaj vlčí Remus... to mi vskutku vyhovuje. A to nehovorím o mladom Dracovi, ktorý všetko naozaj osviežuje.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Bolo to vtipné a nápadité. Pripomínalo mi to interaktívnu poviedku, a ak má človek chuť, môže sa s textom zabaviť na dlhý čas. :)”

Myslím...

Autor: Illian      Jazyk: ČJ

kami:

“Ak sa človek nezľakne úvodu, uvedomí si, kto tak uvažuje a prehupne sa do druhej časti s Potterom, určite musí priznať, že tento nápad má potenciál. Ak by to autorka rozviedla a pridŕžala sa tohto typu Snapeoveho myslenia určite by to stálo zato. (Zároveň mám pocit, že by sa to dalo považovať aj za určitý typ paródie na pár Potter/Snape.) Body som strhla za úvod, ktorý by sa možno skôr hodil do originálnej poviedky, ale aspoň je v ňom rozvedený Severusov spôsob myslenia.”

Poblouznění

Autor: Ellie      Jazyk: ČJ

Elle:

“Tahle povídka byla moje první, kterou jsem četla na téma Dramione :] no a vlastně proto ji sem dávám x)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

tina:

“A jeje to bol ale "dokonalý" plán, kto by pochyboval, že by nevyšiel? :D”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Severus - ti si ho teda vychutnali. Občas jsem sice měla problémy uvěřit, že ten o kom čtu, je opravdu Severus Snape, ale stejně se mi to líbilo. A absolutně nejemotivnější částí, která mě naprosto dostala, je scéna, ve které se píše o chlebíčku - nevím proč, ale prostě mě to dostalo.”

Bring me to life

Autor: Luckei1      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Na to, jak mě to na začátku bavilo, to na konci trochu upadlo. Možná to je tím, že mezery mezi přidáváním kapitol byly až příliš dlouhé a proto jsem si to tolik nevychutnala.”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

tina:

“pekný príbeh :) ...hlavne dobre napísaný... postavy neboli veľmi OOC a kvalita postupom deja neklesala skôr naopak... rovnako dobré bolo aj pokračovanie ;)”

Bláznivý nápad

Autor: rebeka      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Líbilo se mi to :)”

Můj nepřítel

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Pěkná.”

Bláznivý nápad

Autor: rebeka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Veľmi smutné. A asi jeden z dôvodov, prečo tak neznášam Pottera.”

Cheraby

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Svet fantázie, do ktorého ma táto poviedka vtiahla sa nedá zabudnúť. Je to krásne a zvláštne.”

Manželské zvýhodnenie

Autor: miamadwyn      Jazyk: SJ

Sargo:

“No to byla ptakovina! Vazne jsem se zasmala. Skoda jen toho slovniku, decentnejsi by slusel vic. Tak moc mi to vadilo, ze bod dolu. Bylo to ale vazne dobre :-)”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tak to bylo dobre ujety :-D Dobre napsane (a prelozene), originalni. Mnoho nevericneho vrteni hlavou pri cteni :-)”

Hranice příčetnosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Smekám. Tahle povídka mě dostala. Perfektně napsaná se zajímavým dějem. Rozhodně by stálo za to, zjistit, jak to bylo dál :D (4+)”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-D Pobavilo. Vtipné a čtivé.”

|<  >|