Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

The Bonds of the Heart

Autor: Batsutousai      Jazyk: AJ

Crystal:

“I když jsem jim přála, aby nakonec získali magii zpět, líbilo se mi to :)”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taková netradiční Vánoční... taky si myslím, že nápad to je skvělý, ale chtělo by na tom ještě trochu zapracovat”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Taková srdcovka, sice trošku pocukřené, ale prostě pěkné :)”

Arogancia a Ignorancia

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Pohádka jakoby z 19. století plná romantiky a sentimentality, trošku jiná od dnešních způsobů. Četla jsem ji krátce poté, co jsem přečetla Pýchu a Předsudek a chtěla jsem zase něco z této doby, takže jsem se upoutala k tomuhle :) Proto ve mě tato povídka probouzí příjemné pocity z přečtení.”

Ich miestnosť

Autor: Aleximon      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Myslím, že to byla má úplně první dramione, takže má i přes některé nedostatky u mě místo :)”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Pěkné, snarry jsem sice nikdy moc nemusela, ale šlo to. takové hvězdičky.”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Nie je to súčasný Tessin štandard, ale milé :)”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ale ano, moc pěkně napsané, konec se tam hodil takový, jaký tam je a to já jsem povětšinou duše romantická lačnící po cukru. :-) Na mě to nebylo nijak příliš smutné, bylo to lehké protkané krutostí všedního světa.”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Také milučké, sladučké, od Tess som už čítala aj lepšie, ale toto je zrejme z jej začiatkov. Pobavila som sa.”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Ne tak tradiční povídka... popsaná ne tak tradiční formou a mám z ní ne tak tradiční zážitek. Tím je ale jedinečná, stejně tak jako Snapem naskakujícím do busu.”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Pěkné, jen si nejsem zcela tak jistá, že by se to tak mohlo odehrávat...”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tahle povídka patří k mým nejoblíbenějším. Sice nemám ponětí proč, ale kombinace normální studentky a majitelky prosperující firmy v jednom je fascinující. Taky je obdivuhodné, že autorka dokázala vložit do kánonu i tenhle příběh.”

Steve the Hufflepuff Death Eater

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myslíte si, že Mrzimorové přestanou být tou jednotnou frontou jen proto, že ukončili školu? Ani nápad! Stojí za svými a pokud jednomu ublížíte… jak se přesvědčil i Voldemort. Moc pěkné 3, 5”

Harry Potter and the Blue Elves

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nevím, co na tohle říct. Spíš se mi vybavovala slova jako Šmoulové a Gargamel a čekala jsem humor, tohle bylo jen - divné”

Settling Debts

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP porazil Voldemorta a neví, co dál. Tak se rozhodne vrátit v čase a trochu srovnat skóre. Takové - zvláštní. Slabší tři (Za Draca Malfoye :-)”

Ginny's Potion Woes

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ginny se Harrymu po Brumbálově smrti přizná, že mu dala lektvar lásky. Co na to Harry? Závěr překvapil. Slušné 3”

Aven's Revenge

Autor: RainSeaker      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se rozhodne, že protože nemůže Voldemorta zabít, vydá se do minulosti a - stane se sám Temným pánem a z Toma Raddlea udělá svého přívržence. Myšlenka opravdu pozoruhodná, provedení už horší. Ale oceňuju, že si autor musel prakticky všechno vymyslet sám. Potřebovalo by to betu (říkám si, jestli autor není dyslektik, vynechaná či zaměněná slova) a aktualizace jsou zřídkavé. HP a Ginny se vrátí do minulosti jako 11-letí, dovedeno do konce prváku”

The Master's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Victoria:

“Jůů, ten je snad ještě lepší než Doctor a Jack =)”

Jack Harkness' Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Victoria:

“Skvělé...”

The Doctor's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Victoria:

“Parádní!”

Slytherin's Mystery

Autor: aceia      Jazyk: AJ

Mandragora:

“No myšlenka tam je, to je pravda.”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Opět úchvatné dílko z pera autorky Fabula Rasa, ke které se určitě ještě vrátím :).”

Rats´ Alley

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

mariaa:

“V půli povídky mě naprosto přestala bavit :(. Autorku mám velice ráda ale k tomuto dílku jsem nedokázala přijít na chuť...”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Možná to mohlo být i kratší...”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé... Určitě lepší než průměr”

|<  >|