Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

myosotis:

“Jedna z nejlepších povídek, co jsem kdy četla.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zodpovědné rozhodnutí, to je přesně to, co bych od Remuse i Severuse čekala. Ale v takovéhle formě rozhodně ne. Jedna z mála povídek, která mě za posledních několik let naprosto dostala... nedivím se, překládala Sinam Llumi.”

The Crystalline Cold of Christmas Air

Autor: Janus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nakoukání do hlavy Pána Zla. :) Krátká, ale hodně silná povídka, která vyžaduje přemýšlení, aby ji člověk opravdu ocenil. Vytříbený styl (ale ne zas přehnaně). Bravo bravissimo. S.L.”

The Shadow of Misery's Wings

Autor: femmequixotic      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ze všech možností jak po válce Snape skončí je tahle s náskokem nejoriginálnější. Psáno z Krumovy perspektivy - jeho osud je mimochodem taky zajímavý - a dost mě potěšila angličtina. Autorka buď není rodilá mluvčí, nebo to na nás mistrně hraje. :) A slovem mistrně zdaleka nemyslím vypatlaný přízvuk, jaký měl Krum v kánonu, ale takové ty typické drobné chybky, které se cizincovi vždycky vloudí. :) S.L.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Maminko, ty to vidíš, a zmije, tys to řekla za mě. Že jsem tak smělá, co nám teda povídka může nabídnout, když nemáme čekat „logičnost, vášeň, vztah, lásku, ironii, smysluplnost“? S.L.”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Hej! Kde je Remus?! Kde je vampyrismus? Požaduju vrácení peněz! :p Beta se mohla víc snažit (= „Severus choval podivně víc než podivně.” ???), ale jinak celkem dobré PWP. Pouhé 2 body dávám proto, že jsem v poslední době dávala 3 povídkám, které přece jen byly lepší. :/ S.L.”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tomu říkám PWP... ;)”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Wow, Severus a Lucius milujem ich spolu, škoda, že som sa k nim mohla pridať len vo svojej fantázii. Perfektné...”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krutosť, beznádej, láska, nenávisť.. To sú pocity, ktoré som z tejto poviedky mala. Skvelé ale len pre silné povahy.”

Right nor Wrong

Autor: kelly_chambliss      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Filchovo svérázné nářečí dodává extra koření navíc. Plus geniální detaily - Mr Pumblechook, LOL! Vážně, místy by to bylo i na slušné 4 body. :) S.L.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Nádherně napsaná povídka. Odteď patří mezi nejoblíbenější díla. :)”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty Potterovy myšlenkové pochody stály za to. :) Jen mi tady neseděl Luciusův charakter - byl prostě až moc...nemalfoyovsky citlivý.... Ale Pottera přechcal (omlouvám se za ten výraz, ale jinak to vyjádřit nelze) dobře. ;)”

Slytherin's Mystery

Autor: aceia      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zmijozelci o sebe musí postarat sami a jsou si toho vědomí. Věřím, že přesně něco takového by se ve Zmijozelu dělo. Ani ne tak příběh (děj to moc nemá) jako spíš nastíněná zajímavá myšlenka. Vtipně dvojznačné shrnutí mě pobavilo. :p 3+ S.L.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já to taky nedočetla. Na HP mi to přijde příliš popisné. Ale dávám bodík za Jamese a jeho přepadávací techniku. ;)”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

Danae:

“Vtipná povídka v dopisech, která se nám bohužel dochovala jen v několika překladech Překladatelovy rukavice. Autorka všechny své fanfiction i svůj LJ před časem kompletně smazala. Je to velká škoda. (Jestli víte, kam se ukryla, dejte vědět!)”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedočteno. Nebavilo mě to. Nápad není špatný, ale nelíbilo se mi zpracování - působilo to na mě nezáživně a místy i dost zmateně. Omlouvám se, ale mě se to prostě nelíbí.”

The Healing

Autor: miss_morland      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pár, o který bych si normálně ani kolo neopřela – a o hodně bych přišla! Začátek nevypadá jako nic extra, trochu h/c kýč, ale druhá půlka to víc než vynahradí. Vyrovnaný, realistický a bezkonkurenčně nejlepší pohled na Snapeovu rodinu, jaký jsem kdy četla. Rowlingová se má co učit. 4, 5 S.L.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“krísné...”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Malfoy je exhibicionista a Potterovi div nevypadnou oči. Hrozně se mi líbil ten konec, protože to končí trochu jinak než klasická PWPčka.... ;)”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Šílenost! Totální cvokhaus! ;D Strašně jsem se nasmála. :)”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné, perfektní pointa”

Šestadvacet erotických drabblů

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Netradiční párování, ale mě tedy nesedlo. Některé jsou ale opravdu povedené, takže 3, 5. :-)”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Původně jsem chtěla dát za 3, ale protože mě některé perly - Luciusova varlata a Nevillovo měření - přinutily poprskat monitor, tak o bodík zvedám. Mám sice jisté malinké výhrady k závěru, kde se Severus choval docela nesnapeovsky, ale čert to vem... :)”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to jen Snape, ne Regulus...”

Šestadvacet erotických drabblů

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pár vět, které poví víc než třídílný román....”

|< 10 11 12 13  >|