Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

The Sleeping Dragon Wakes

Autor: AncientzDream      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Odehrává se po HP5. Blíží se Harryho šestnácté narozeniny, kdy kouzelníci magicky dospívají. A Brumbálova maska začíná praskat a otěže mu pomalu vyklouzávají z rukou. Deset dlouhých kapitol vytvořilo bytelný základ opravdu zajímavé povídky, kde se boj odehrává nejen magií, ale i v politické aréně. Škoda, že to není dokončené, myslím, že svým založením se to dá zařadit vedle Kamene manželství nebo The Black Heir.”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“U tohohle pokračování se vždycky musím usmívat... :)”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Milá, odreagovávací povídka, která je navíc moc hezky napsaná. Severus a Hermiona jsou místy jako živí a dokonce i dohazovačka Minerva nabízející všem citrónový čaj, je dokonale uvěřitelná :). To, co mi naopak vadilo, je skutečnost, že se všech pětačtyřicet kapitol zabývá téměř bez výjimky vývojem vztahu Severuse a Hermiony - tak dlouhá povídka by si podle mě zasloužila více děje. Tak tři a půl, ale to se zaokrouhluje nahoru :).”

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Autor: night flame miko      Jazyk: AJ

Glorilian:

“Zdravím, Chtěla jsem se jen tak obecně zeptat, jestli náhodou někdo nepřekládá tuto povídku. Protože jestli ne... uvažuji, že bych se tohoto úkolu zhostila, ale ještě si to musím nechat projít hlavou, popřemášlet o tom, a když tak si promluvit s autorem dílka... Jestli plánuje na 100% dokončení povídky, nebo esi se zasekl atd... Zkrátka... ptám se proto, že nechci dělat zbytečnou práci, jestli to už někdo někd přeložil (do jč či sk). =)”

Easy Rider

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Switchknife opustil/a fandom už před spoustou let, ale jeho/její odkaz žije dál. Těžko by se mi hledal jiný autor, který by dokázal napsat tak neskutečné por- eh, erotickou povídku, s motorkou ve vedlejší roli. :) S.L.”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Switchknife opustil/a fandom už před spoustou let, ale jeho/její odkaz žije dál. Těžko by se mi hledal jiný autor, který by dokázal napsat tak neskutečné por- eh, erotickou povídku, s motorkou ve vedlejší roli. :) S.L.”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

MandalanUmen:

“Nechci znít jako puritán, ale ta záplava vulgarismů mě příliš nenadchla. Chápu, že občas je užití tohoto druhu slov výstižnější, ale v tomhle příbehu je prakticky každá věta, kterou postavy vypustí z úst, "perla". Ale abych jenom nekritizovala, musím říct, že některé věci, jsem rozhodně oceňovala, jednak odlišný náhled na Remuse (mnohem zajímavější musím říct), a jednak rozhodně velice sexy a rajcovní způsop užití mortorky. Sečteno podtrženo, obstojné PWP.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Aj po druhom prečítaní sa mi toto dielo páči a určite patrí k tým, ku ktorým sa budem občas vracať.”

Červené jablko

Autor: Jo31891      Jazyk: ČJ

finde:

“netradiční slash pár vuzlující povídce”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Severus... Zrovna Lockhart.... Blééé! Já ho nesáším. :)”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sirius je úplný blázen do své 'holky' a Remusovi se to nelíbí - takže dá Sirimu pořádně co proto.... ;) Remus je tady prostě úžasný, ale nad jeho slovním projevem jsem otevírala údivem pusu. Kdo by to do něj řekl.... ;)”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

finde:

“pěkné počtení, výborný překlad”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A pak že zima není čarovná...”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Perfektní. Severus je naprosto IC a všechno je to... prostě perfektní. :)”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takové roztomilé... :)”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

finde:

“četla jsem to několikrát a ještě mě to nepřestalo bavit”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

finde:

“úžasný nápad, úžasně napsáno”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

finde:

“Harry nic moc, ale Draco to vynahradí”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

finde:

“Koření pro Nejkrásnější vzpomínku”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

finde:

“jedna z mýc nejoblbenějších”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

finde:

“vykreslení SS je úžasné”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

finde:

“povídka, která dodá naději a potěší”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

finde:

“vtipné a roztomilé”

Take Two Drinks and Hex Me in the Morning

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

finde:

“naprosto skvělé”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

finde:

“milá povídka”

|< 10 11 12 13  >|