Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Z tej krčmy a z toho hajzla sa aj mne chcelo zvracať. Ale za ten sex mojej najobľúbenejšej dvojice dávam bodíky. „Vypadáš píchatelně,“ pronesl mlsně. :D”

Harveste Addams and the Chamber of Secrets

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harveste and the Sorceror's Stone. Opět zajímavá varianta, která se kupodivu drží základní linie kánonu - je tam všechno, idiotský Lockhart, soubojový klub, dokonce i sv. Valentýn. A taky pavouci. No a Addamsovská temnota. Má sequel Harveste Addams and the Prisoner of Azkaban”

Harveste Addams and the Sorceror's Stone

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harveste. Opět zajímavá varianta, která se kupodivu drží základní linie kánonu (byť tedy HP ve Zmijozelu a bez Rona). Má sequel Harveste Addams and the Chamber of Secrets”

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zrovna tohle není můj šálek čaje. Severuse s Luciusem miluju, ale ne v téhle interpretaci. A nějak jsem nepochopila, proč je to označeno jako parodie...”

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Myslím, že Lucius by do takového pajzlu asi nikdy nešel. Ačkoli když je nouze zlá... :-) Jinak je to vtipné.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Trochu som na začiatku dúfala, že Malfoy sa premení na páva, ale no hm nepremenil ááá to bolo kruté. Narcissina pomsta bola chutná, ale Malfoy sa zosmiešňovať nenechá :D ”

An Addamsish Potter

Autor: tarnished silver things      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Není v tom zas tak moc napínavého děje a má to dost krátké kapitolky, ale čte se to vcelku příjemně - až na ta kvanta překlepů.”

Addicted

Autor: S.      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takové nijaké.”

Manifest Destiny

Autor: Russ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Náhradní farmářská rodina ujde, ale ten konec po letech je odbytý.”

Hopes and Fears

Autor: Rhianne      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasický námět pochybování o vztahu.”

The Addams family come to hogwarts

Autor: crocket      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Spousta zbytečných závorek, zato nedostatek uvozovek, které by označily přímou řeč. Nemluvě o nesmyslném chování postav. A příšerné gramatice”

Technomagical Ideas

Autor: Clell65619      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pár nápadů a doplňků k Harry Potter and the Invincible TechnoMage. Nejlepší je kapitola 3, kde je popsán onen proslulý závod dřevěných modelů autíček, o kterém se Harry zmiňuje v rozhovoru s otcem, který skončil doživotním zákazem pro Starkovu rodinu (a samozřejmě Richardsovy - vážně, mikroskopická černá díra? :-)”

The Boy Who Lived: what for?

Autor: Louis IX      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Divné. A opravdu nesnáším, když se přehání to Harryho utrpení u Dursleyových, jako by zanedbávání nestačilo. Ta jedna hvězda je za to, že to mělo aspoň jakous takous hlavu a patu”

Harry Potter and the Invincible TechnoMage

Autor: Clell65619      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Asi by to neměl číst člověk, co neví nic o světě Marvelovských superhrdinů. Harryho v pěti letech adoptuje Tony Stark a do Bradavic tak nastupuje sakra jiný HP, nezávislý, seběvědomý a milovaný. A Brumbálovi jeho machinace nějak nevycházejí :-))) Zatím dovedeno do druhého ročníku. Zajímavý je jeho rozhovor s Lupinem o Jamesovi a Pobertech, debaty s Dracem a spousta dalších názorů zvenku na kouzelnickou Británii.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Podstatné je, že jsem se místy smála nahlas. :) S.L.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“perfektní pomsta ;-)”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádhera”

All I Want for Christmas

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkné, takové realistické.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Povídka je bezesporu vtipná, ale Hermiona jasně ve druhé knize říká, že mnoholičný lektvar se na přeměnu ve zvíře používat nemá, proto dopadla, jak dopadla, takže Lucius by se dočkal nejspíš dost nemilého překvapení.”

Say hallo

Autor: The Inamorata      Jazyk: AJ

Alkesha:

“Pěkná básnička o tom, jak moc Kirk miluje Chekova.”

Harry Potter and the Marauder's Blessing

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry si uvědomí, že proti Voldemortovi a Smrtijedům nemá šanci v přímém boji - tak se rozhodne pro jinou cestu. Připomnělo mi to povídku Guerilla Potter (od téhož autora), ale tady zvolil HP spolu s dvojčaty Pobertovskou metodu. Vadí mi, že některá fakta autor přehlédl nebo silně překroutil. A zapomněl na Ritu, ta si taky zaslouží potrestat! Ale má to hezký konec :-)”

Harry Potter and the Muggle Mess

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Delší jednorázovka, která začíná zajímavým zvratem (byť to ve skutečnosti není zábavné, musela jsem se smát). Když Brumbál ukládá HP na práh u Dursleyových, Vernon ho zastřelí. A najednou jde všechno, boj proti korupci, vyčištění Smrtijedů a jejich přisluhovačů a spousta dalších, především politických, kroků. A možná v tom je ten problém - opravdu byl jedinou brzdou Brumbál? Ale i tak zajímavé, jak by to asi vypadalo, kdyby kouzelnický svět skutečně začal pořádně fungovat”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dobre som sa bavila a vážne je to sex, sex, sex, ale skvelý :D”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“woow..”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“vždycky jsem upřednostňovala pár Harry/Draco.. tahle povídka mě téměř přinutila to změnit..”

|< 10 11 12 13  >|