Komentáře - Listopad 2010

Stránky: 

My Archangel

Autor: AliveNdangerous      Jazyk: AJ

Mishana:

“Líbivá povídka. Vadilo mi na ní asi jen to, že tam vůbec nebylo poukázano na věkový rozdíl mezi kardinálem a OC. Ale to je můj názor, každý to může vidět jinak.”

Každý má jednu

Autor: Hajmi 2003      Jazyk: ČJ

Mishana:

“Slušná jednorázovka. Hezky jsem se nasmála.”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Napsat povedenou fanfikci na Sherlocka je tvrdý oříšek, ale v tomto případě se to autorce povedlo dokonale. Skvělá zápletka, skvělé dedukce, skvěle zachované charaktery... jediným mráčkem je docela velký počet pravopisných chyb. I tak ale musím dát pět hvězdiček :o).”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak z krátké povídky prosvítá delší příběh.”

Roman Candle

Autor: Magenta Blue      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takový útržek z něčeho většího.”

Adrenaline

Autor: Lynnmonster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice vzrušující popis felace, hlavně protože si to Bodie tak užívá, totiž víc než jindy.”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Napřed se mi chtělo brečet, pak jsem se na kratičkou chvilku zadoufala a nakonec se mi chce řvát vzteky, i když přesně nevím, jestli kvůli Severusovi, nebo kvůli Remusovi. Možná kvůli oběma...”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Áno, túto si prečítam určite viac ako len raz napriek tomu, že HP s kýmkoľvek nemám moc rada, ale tu je Severus tak skvelý, že sa k nemu musím vrátiť. ”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já věděla, že mi ten název něco říká - už jsem to četla. Ale abych si to připomněla, přečetla jsem si to znova... A zase je mi z toho zatraceně smuto a těžko. Já prostě nenávidím smutné konce. A ani nevím, jestli je mi víc líto Severuse nebo Remuse....”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh. Páči sa mi, že autorka premýšľa aj nad postavou, ktorú väčšina ľudí znechutene ignoruje.”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To jsem kdysi četla a nikdy na to nezapomněla.... Sex, sex, sex a zase sex... Hrozně se mi to líbilo, ale po čase už mi to přišlo trochu zdlouhavé, takže tak 4, 8. :)”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“skvelé...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já jsem tím nadšená. Je sice pravda, že tahle povídka rozhodně nezapadá do klasického FF na HP, ale o to je lepší. Neodehrává se to sice v kouzelnickém světě, jak jsem zvyklí, Potter tady vystupuje jen velice sporadicky a když už se objeví, tak neječí a nechová se jako trapák a Draco taky není zrovna za Malfoye, ale o tom právě ta povídka je. A Severus je naprosto IC.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Velice poutavé a strhující. Podle mě rozhodně zajímavý nápad.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Chavy svoju poviedku , Zas příští rok , napísala ako darček pre mňa. Nemohla som uveriť vlastným očiam, ako dokázala napísať romantický príbeh v hlavnej úlohe s absolútne neromantickou postavou. Viac neprezradím - prečítajte si ju sami.”

Seven Days After Remus Died

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“„Remus coaxed his memory out of hiding with soft words and photo albums, gently reminded him to eat and sleep and shower and shave as if Sirius' forgetting these things was the most ordinary behavior in the world.“ --- Ano, toto je absolutní fanon. Vztahy Harryho, Siriuse a Remuse jsou takové, jaké je chce vidět fandom, ne jak byly popsané v knížce. Ale když se přes to přeneseme, hezká a neskutečně smutná povídka o truchlení a zajímavé AU, v němž Remus umře jako první a Sirius není tak úplně duševně zdravý. S.L.”

Seven Days After Remus Died

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

Neferet:

“Tak tahle povídka se mi neskutečně líbila. Takovej ten smutnej a přesto chytlavej styl psaní. Četla jsem sice překlad na Styxiných stránkách. Skvělý.”

Captive

Autor: thilia      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Tak tohle má rozhodně pořádný náboj....”

Fascination - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Souhlasím se Sinam - ten Potter to zase po***l, jako vždy. :)”

Padfoot's Spiked Collar

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Některé detaily mi tam trošku neseděly, ale to hlavní - breathplay - je podané naprosto bezkonkurenčně. A když připočteme mou slabost pro obojky... yum! :))) S.L.”

Captive

Autor: thilia      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Kdyby autorka nenapsala, že to je blíže neurčený smrtijed, možná Travers, byla bych si jistá, že je to Roddy Lestrange. Nebo Rabastan. Zajímavá kompozice a super detaily - nehty Bellatrix, šperky, piercing s kapkou krve... S.L.”

Fascination - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Charlie s tak trochu japonskou příchutí je super, ale ten zatracený Potter to kazí! :p S.L.”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Opět se mi zalíbila dedukce a takový ten vývoj vztahu Holmese s Watsonem. A podle mě chudák Susan, být vystavena Holmesově nelibosti a žárlivosti určitě neni nic příjemného.”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka obsahující podle mě velice povedené dedukce. Nechybí akce ani napětí. A to ten dárek od Holmese je rozkošný :D”

A Very Potter Sequel - fanvid

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Samy:

“Pokračování muzikálu, které nebýt Dracových plínek mám ještě radši. V prvním okamžiku kdy na jeviště přibaletí Lucius Malfoy jsem totálně ztracená, bože ten kluk (Tyler Brunsman) má talent, kam se na něj a vlastně na celé toto dílo hrabou všechny talenty a mánie dohromady. A skutečně zpívá - má úžasný hlas, což se upřímně nedá říct o všech, ale to je jen věc toho jak moc jim to prominete :o). Opět to ale žehlí písničky a pro mě nejlepší z nich "Guys like Potter", ve které poprvé skutečně zpívá Snape a vůbec celá ta scéna je přesně to, co mi ve filmu chybí. A Umbridgeová alias Joe Walker možná někomu může připadat trochu trapně, já osobně se na něj (na ní), na jeho růžové šatičky, bicepsy, obrovské oči, gesta, pošahaný hlasový projev a vůbec vydržím dívat ještě hodně dlouho. Tohle je koňská dávka pozitivní energie a jestli je něco, co vám stoprocentně zvedne náladu v pošmourných zimních dnech, tak je to Harry Potter Musical a Sequel.”

Stránky: