Komentáře - Říjen 2010

Stránky: 

Dracovo útočiště

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Draco si píše deník a odhaluje tajemství. Když otcovská láska je, ale oba chtějí víc.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím, která část mě děsí víc, ale je to úžasné. Styx má opět moji hlubokou poklonu.”

Tančící had

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela depresivní, ale líbí se mi to. :) Zaujalo mě hlavně to, že celou dobu tady mluví jenom Lucius.”

Dracovo útočiště

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jak moc mám Tofiam jako autorku ráda, tak moc se mi tahle povídka nelíbí. Hlavní myšlenka zaniká pod hromadou zbytečného a rádoby cynického tlachání o ničem. :(”

Saltarïna

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tanec života a smrti... V půli povídky se autorka velmi výborně rozepsala a laťku pak jenomnavyšovala.”

Tančící had

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Síť utkaná ze závisloti, lásky, pokřivenosti, naděje, lidskosti, víry... uf, mnoho a více. To je to místo, kde už slova nestačí. Možná snad jen... přečtěte si to!”

potter calling the snape black - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Chichi. Chtělo by to trochu dotáhnout, ale některé obrázky jsou bezvadné. Jmenovitě např. č. 1 a č. 3. :) S.L.”

Godric's Hollow - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Sice Jamese a Lily nesnáším, ale tohle má aspoň zajímavý nápad. Tak 3, 5. S.L.”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Díky moc za přidání tohohle obrázku! Mám ho hrozně ráda, ale omylem jsem si ho kdysi vymazala z počítače a do dneška jsem ho nemohla nikde najít. :) S.L.”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc se mi líbí ta koláž.”

potter calling the snape black - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Roztomilé. :-)”

Godric's Hollow - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádherná atmosféra a vtipný nápad s animací.”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nejvíc se mi líbí Sirius a dračí lustr (a nenápadný Křivonožka, co se divně kouká po Snapeovi).”

Fawkes to the Rescue - fanart

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Njelepší je vykulená paní Norrisová s tou pacičkou, jak jí visí přes okraj poličky.”

Snowmen - fanart

Autor: amariel      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jak ten pár nemám ráda, tak tenhle obrázek zbožňuju.”

The Good Ole Days - fanart

Autor: hollyboo2001 a redheadsarehot      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nápaditý příběh.”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Zjevně nejsem cílová skupina a moc se omlouvám všem, pro které tato povídka něco znamená, ale u mě tohle není nic víc, než vysoce koncentrované citové vydírání čtenáře. Nemluvě o tom, že bytostně nesnáším, když někdo píše o takových věcech jako by měl ponětí, jaké to je. Připadá mi to jako výsměch všem, kdo na rozdíl od autorky v životě měli tu smůlu, že je něco takového potkalo. S.L.”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Dekadentní. Není víc co říct. Buď přečtete a pochopíte, nebo odejdete s tím, že něco se nemá říkat nahlas.”

King of Hearts

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dramatické a uspokojivé, že se Bodie nehodlá nechat zastavit ani dítětem, když se rozhodne. Naopak se mi zdá divné, že by měl k ní takové ohledy a s Doylem neutekl okamžitě. (A Doylův útěk je taky takový na hraně.)”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

assez:

“Zajímavý vhled.”

Harry Potter and the Descent into Darkness

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc hezké, cesta do pekla je vydlážděná dobrými předsevzetími a Harryho přechod k temné straně postupuje po malých krůčcích a docela přirozeně. Po vylosování jména zůstane HP úplně sám, odvrátí se od něj všichni (včetně Hermiony) a tak se obrátí sám do sebe - a tam najde horcrux, který mu poskytne útěchu - a HP zjistí, že už nikdy nebude sám. Samozřejmě když je povídka dark HP, tak tu musí být temná strana "ta správná". Docela se mi líbí, že světlá i temná strana mají svůj úkol a doplňují se (ale o tom až na konci povídky). Má sequel Harry Potter and the Breeding Darkness”

The Refusals

Autor: APRoberts      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové kratičké mikropovídky ve stylu - Vyjdeš si se mnou, Lily? - Peklo ještě nezmrzlo, Pottere. Silné tři, první kapitola je nejlepší”

Spadlý list

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to o naději. O stále se opakujícím boji u kterého doufáme, že příště dopadne jinak. Líbí se mi to, má to i určitou hloubku, ale myslím, že za pár dní si nevzpomenu, že jsem to četla. Takže tak 3, 5. :)”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Draco je správný Malfoy. Manipulátor, který vždy dosáhne svého. Výborná a vtipná povídka.”

Father's Day

Autor: Linda      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný námět, i když se spíš přikláním tomu, že jeho rodiče jsou po smerti - ale kdo ví.”

Stránky: