Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

angie77:

“Jedna z nejlepších a nejvíc propracovaných povídek, které jsem četla. Harry se pokouší změnit osud a zatím se mu to celkem daří. Povídka je mi sympatická tím, že se v ní dostává větší prostor i postavám, které ho v knihách moc neměly. Problém je v tom, že autor přidává nové díly dost pomalu. Nicméně doufám, že povídka neskončí mezi nedokončenými, byla by to škoda.”

Garry Poker a...

Autor: Martin Šmíd      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Velmi originální parodie se spoustou narážek na další knihy, filmy, písničky či historické události. Ovšem doporučuji jen silným povahám beze stopy sentimentu! Pokud se ale oprostíte od citových vazeb na skromného Harryho, dobrosrdečného Rona a vzorně se chovající Hermionu, budete mít možnost potkat i ty, které byste možná ani potkat nechtěli (například Severuse Snapea - co to kecám - Australuse Grapea v růžovém!)”

Deník Severuse Snapea

Autor: Betelgeuse z Nebelvíru      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Vynikající, vtipné, trefné. Snape je sice OOC, ale jako jeho fanynka jsem se u toho výborně bavila. Doporučuji předčítat podobně postiženým kamarádům nahlas - úspěch zaručen. Velká škoda, že to není dokončené.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Zajímavý příběh z jiného světa, krásně vykreslený Charlie a barvité pozadí kolonie draků. A mezitím zamračený a vyčerpaný Severus... Několik významných plusových bodů za originální charakter jeho šéfové.”

A Year Like None Other

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Zajímavě propracovaný vývoj vztahu Severuse a Harry coby otce a syna. Postavy vychází z kanonu, ale pod vlivem okolností se od něj odklánějí, zejména Severus. Po psychologické stránce propracováno, jen možná místy poněkud "ukecané". Vrchol příběhu je zhruba ve 2/3, konec vyznívá poněkud doztracena. Přesto doporučuji.”

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Díky Harryho cestě v čase báječná příležitost přečíst si známý děj knížek o Harry Potterovi a znovu si užívat těšení a obav, jak to bude dál. Příběh zajímavě kopíruje linii originálu, ovšem s jemnými a víc než zajímavými odchylkami. Hluboce psychologicky propracováno, nechybí humor, ani romantika.”

I like that (A Harry potter perv vid)

Autor: AkiraAkizuki      Jazyk: fanvid

D.J. Orlovský:

“Nejspíš moje jediné oblíbené video, ale zato ho mám ze všech nejraději. Řekl bych, že celkem profláknuté. Má švih, má vtip a pro mě osobně je neokoukatelné.”

Closer - video

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

D.J. Orlovský:

“Video je udělané moc pěkně, ale osobně v tom příliš příběh toho, co bylo, kdyby to na Vulkán nestihli, moc nevidím. Možná proto, že já bych tam viděl trochu jiný příběh :-)”

Love is Wealth

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Sice mi tam nesedí ten Krivas, ale zase se mi líbí Bodieho lehké trauma z toho.”

Love is Wealth

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dramatické a romantické, ve správných dávkách.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Přečtěte si to a uvidíte.... jak lehce se dají popsat smrtelně vážná témata.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Kdo umí, ten prostě umí. :-)”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Povídka, u které jsem měla velmi silné pocity absolutní bezmocnosti a nespravedlnosti - tak silné, že jsem místy přestávala číst. I to je známka autorčina umu - když dokáže čtenáře takto strhnout.”

Podivné prázdniny

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Podivné prázdniny jsou povídkou, ve které autorka mírně změnila svůj styl. Povídka, jejíž kapitoly byly zveřejňovány každý den je na čtení možná méně náročná než Život jde dál, což však nijak nesnižuje její kvality.”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Jestli si chcete přečíst něco, co vás donutí i přemýšlet, ale zároveň umíte ocenit kvalitu... pak jste tady dobře. Život je povídka, které si velmi cením - ale jako pohádku v jednu ráno si to nečtěte, zaslouží si víc. Napříkald vaši plnou pozornost.”

Joined-Up with Jobberknolls

Autor: Leela      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc krátké! Chci pokračování! Ale Severus na konci je velice pěkný, všechno má ošéfované. :-)”

DADA - OWL: Severus - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

bedrníka:

“On byl Severus takovej nahrbenej studijní typ, že.”

Up to You - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc pěkný kontrast mezi těmi dvěma.”

The Banes of Her Existence - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tak tak, chudák Minerva, s těmi dvěma v kanceláři.”

Pigwidgeon - fanart

Autor: CanonFodder      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Taky mám papušíka ráda a tenhle je moc roztomilý.”

Pulling - fanart

Autor: cnary_crem_dght      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Úžasné barvy.”

Mentor - fanart

Autor: cnary_crem_dght      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Krásné barvy. Spousta prostoru pro představivost.”

Snucius for Springsmut - fanart

Autor: Little Black Bow      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc se mi líbí Snapeův snaživej výraz, kdežto Lucius se dívá tak shovívavě (a spokojeně). (Další obrázky Little Black Bow jsou zde: http://littleblackbow.insanejournal.com/41183.html)”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Krásně šmrncnuté zelenou a Severus ma pěkné kruhy pod očima.”

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné barvy a vůbec.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|