Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

darken:

“Ježíšek roznesl dárky a všichni žili šťastně až do smrt... Chtěla jsem říct 'A souložili až do smrti', ehm. ;-)”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

darken:

“Skvělá komedie, při které člověk padá smíchy ze židle a prská na monitor (nedoporučuji pít či jíst) se značně zkorumpovaným vedením a nevinným Harrym a co víc! - i Dracem. :-) Pozor: Frustrující konec.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

darken:

“Originální nápad do jinak šedých vod Potterovské fanfikce.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

darken:

“Úžasně citlivá povídka, jejíž většinu sice zabírá sex, ale není jen o sexu. Kouzelné zimní zjevení...”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Dahaka:

“Jedna z prvních povídek, kterou jsem na LOTR četla. A musím uznat že mi toho hodně dala. Čekala jsem na každou kapitolu. Moc jsem si oblíbila všechny postavy. Hodně jsem si u ní poplakala a to je u mě známka toho, že to za přečtní stojí.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

darken:

“Tahle povídka je prostě dokonalá, co k tomu víc říct.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Vážně jsem se pobavila. Originální nápad, Draco chudáček vyděšenej a konec dokonalej. Co víc si přát?”

Room 101

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dojemné vyznání lásky - neřeknou si to naplno, ale porozumí si. A Bodie Doyleovi sice přinese kytku, ale přitom si neopomene zapamatovat jméno té hezké sestřičky, protože Doyle bude v nemocnici ještě dobře měsíc. :-) A taky se mi moc líbí, jak Bodie vrazí ruce do kapes, když ho na chvlinku k Doyleovi pustí, aby odolal pokušení se ho dotknout.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Martan umí pobavit. A já musím poděkovat. Tohle je jedna z povídek, která mi vždy zvedne náladu. Když se nesměju Harrymu neúspěšnému randění nebo závěru se Snapem, tak se culím nebo brečím smíchy. Opravdu povedené na více přečtení.”

Malfoy v nesnázích

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Pobaví, příjemná jednohubka.”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Nelze nemilovat. A konec, ten si budu pamatovat až do smrti. Prostě souhrnně "Panebožedracotyidiote"!”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Ráda se k ní vracím. I po padesátém čtení má stále tajemné kouzlo.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Miluji a brečím. Teď jsem uviděla název a zase mám slzy v očích. Nehledě na to, že nemůžu poslouchat píseň Centrefolds od Placeba bez proudu slz. Tahle povídka je dokonalost sama, zcela mě uchvátila a po jejím přečtení se něco v mém srdci dostalo na správné místo. I určitá část v jedné z posledních kapitol mě utvrdila, že polibek na čelo je víc než polibek na rty a tak to pro mě bude navždy díky tomuto skvostu. Děkuji, Estriel.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Tuhle povídku mám opravdu ráda. Je plná všeho, po čem toužíte. Bylo mi skoro až líto, když byl překlad konečně hotov, ale od té doby jsem ji celou četla nejméně ještě dvakrát. Nelituji, opravdu doporučuji pro všechny milovníky H/D slashe. ;)”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Opravdu HP/SS často nečtu, ale po doporučení a dokopání k přečtení jsem nelitovala. Určitě za to stojí. Vážně dobrá myšlenka.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Tato povídka je tu proto, aby se četla tolikrát, kolikrát na ni bude dost času, protože za to stojí. Vážně se musím Ingrid uklonit za báječnou povídku.”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Když si myslíte, že už nemůže být Erestorovi hůř, něco jste patrně přehlédli. Připravte si velkou hromadu papírových kapesníků, budete to potřebovat.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Severus je morous, nedůvěřuje lidem. A taky má proč, zatím ho jenom využívali, ale o to co potřebuje on se nikdo nestaral. I když jsem tu povídku četla již předtím, tak stejně jsem se od ní nemohla odtrhnout a dočítala ji kolem třetí ráno. To bych řekla vypovídá o mnohém. :)”

Hvězda přišla do Imladris

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pokud nemáte rádi sladké povídky, tak tohle pro vás nebude - jak jsem kdesi četla, med z ní přímo kape. Ale stejně ji miluju, hlavně kvůli té malé elfince.”

And a Star Came to Imladris

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pokud nemáte rádi sladké povídky, tak tohle pro vás nebude - jak jsem kdesi četla, med z ní přímo kape. Ale stejně ji miluju, hlavně kvůli té malé elfince. Přeloženo do čj jako Hvězda přišla do Imladris”

Unconditional

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šestá a závěrečná část One Night Changes everything série. Alexandrova smrt je popsaná hezky, přímo dojemně.”

Games

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pátá část One Night Changes everything série. Erestor nenechá Hephaistiona dlouho flinkat se kolem :-) Jinak je to především PWP. Takové slabší tři hvězdičky.”

A New Home

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Čtvrtá část One Night Changes everything série. Hephaistion se dál seznamuje s Imladris a jejími obyvateli. Nic víc, nic míň. Divím se, proč to autorka nevrazila do jediné povídky.”

First Steps

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Třetí část One Night Changes everything série. Hephaistion se seznamuje s Imladris a jejími obyvateli. Nic víc, nic míň.”

Live and Learn

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Druhá část One Night Changes everything série. Hephaistion se ocitl v Imladris a musí se vyrovnat se svou minulostí a svými pocity - začíná si uvědomovat, jak moc toho v jeho vztahu s Alexandrem chybělo. A pak je tu současný "vládnoucí pár" - Elrond a Erestor, kteří tak milují hašteření - vždyť usmiřování je tak sladké :-)) Bylo to tak 3-4, ale tahle dvojka to vytáhla na 4 hvězdičky”

|< 10 11 12  >|