Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Ice:

“Výborně napsaná povídka, ke které se čas od času ráda vracím. Čtyři body dávám jen proto, že posledním kapitolám docházel dech, zápletka mizela. Jinak musím souhlasit s Mysty.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Ice:

“V zásadě souhlasím s Mysty. Vše mi postupem času přišlo rozvleklé, nereálné, kánon se ztratil v přemíře nových motivů. Rozčilovalo mě zejména to, že se Potter, který působí naprosto bezmocně, vždy ubrání síle, která mnohokrát předčí jeho vlastní. Oceňuji originalitu, ale to je vše.”

The Empty Room

Autor: germanjj      Jazyk: AJ

Ice:

“Kouzelná povídka, kterou jsem přečetla během několika hodin a vracím se k ní skoro každý den. Není dokonalá, zápletka místy pokulhává, ale vše mi vynahrazují velmi pěkně popsané pocity. Jednoduše slash, který mě vždy dokáže pohladit po duši. Na celou povídku mě upozornil stejnojmenný trailer, který můžete nalézt na YouTube.”

Saltarïna

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Ice:

“Stejně jako u Myrtilles jsem měla pocit, že s postupem času povídce dochází dech. Zápletka, která se mi zpočátku jevila nadějně, mě nakonec nedokázala zaujmout natolik, abych dočetla. Styl psaní je však jako vždy výborný. K přečtení bych doporučila.”

Ancient Knives

Autor: McKay      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasická zápletka s trochu uspěchaným koncem, ale pěkně napsané.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Memorin:

“V podstatě souhlasím s Mysty. Jak se může stát, že Popletal chce adoptovat Harryho, aby byl opět zvolen ministrem? Pak Brumbál vezme kámen, který vybere Severuse, ačkoliv si myslím, že kámen by alespoň volil dle sexuální orientace. Takto to na mě působí dojmem, že autorka pouze vymýšlela důvod, proč má být Severus a Harry spolu. Proč číst povídku na Severuse, když autorka ignoruje Severusův život, celou jeho osobnost. Nechci číst o někom, kdo má jméno Severus a je náhodou také sarkastický. Chci číst o skutečném Severusovi, kterého nám předložila Rowlingová. Nepokouším se nikoho urazit, ale tato zápletka pro mě není dostatečně racionální, abych se vůbec pokoušela číst dál.”

Zlatý drak

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nejdříve drásavě polechtá na duši, následně jemně několikrát pohladí a ukonejší srdce... a pak vám v nechráněnou chvíli rozseká vešekeré vnitřnosti. Krásný, skutečný příběh...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nechápu přílišnou nadšenost čtenářů nad tímto dílem. Slova jako geniální či dokonalé mi drásají vnitřnosti. Snad dodám, že postavy jsou absolutně vytrhnuté z kontextu původní knížky, příběh mi nepřijde uvěřitelný a... popravdě, již v první kapitole jsem se smála nad teatrálností, přehnané vážnosti a sotva uvěřitelným nápadům autorky. Přesto jsem četla dál, v zoufalé naději, že tam naleznu byť jeden logický bod (přece tu musí být nějaký důvod, proč jsou lidé touto povídkou tolik posedlí), ale marně - a když jsem se namátkou podívala na další kapitoly, nerozumnost příběhu se akorát rozšiřovala. Snad si dokonce vzpomínám na spojení ve smyslu "polibek a vysávat". Nedočteno.”

Cesta temnotou

Autor: Lakme      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Škoda, že tuhle povídku pravděpodobně autorka nikdy nedopíše... :( Já vím, někteří lidé prostě odcházejí...”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásné, roztomilé, sladké stejně jako první řada. Tentokrát se v kouzelném světě objevují další problémy a snad je to dobře, jelikož ve skutečnosti jen málokteré věci trvají věčně... Většinou u povídek bývá druhá řada spíše na škodu, ale tohle se mezi ony případy rozhodně nepočítá. Druhá řada akorát ve mně umocnila veškeré pocity z té první a potvrdila mi, že Syhrael psát prostě umí.”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásná a neskutečně roztomilá a sladká povídka, plná pištění, chudokrevnosti a potřebě lásky. Probouzí fialové mánie. Doporučuji každému, i těm, kteří romantiku zrovna dvakráti nemusí... Borůvky si lehce zamilujete.”

Indentured Servant

Autor: Myene      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Angličtina nic moc a námět sice kouzelný, ale Lupin buď měl být hajzl od začátku, nebo tou změnou projít před našima očima. A Snape to samé. Uspěchaná povídka.”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Fajn povídka, kde svůdcem je vlastně Harry. Vtipné a má to spád.”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nádherné!”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nádherné a dechberoucí. Výjimečné a neuvěřitelně smutné...”

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nádherné, naprosto dechberoucí. Bere veškerou naději a iluze a zanechá jen prázdný pocit a slzy... Fascinující, plné síly.”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Celkem krátké, ale výstižné, syrové a naprosto dechberoucí. Všeříkající.”

Tvá

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krátké, použito málo slov, ale netřeba říkat víc. Opíjející...”

Tisíc jeřábů

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nádherné a dojemné krásné dílo...”

Broadcast Difficulties

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ke konci už jsem trochu přeskakovala, sfang je sice roztomilý, ale Bodie a Doyle by mě zajímali víc a zápletka s Cowleym mi přišla taková násilně naroubovaná na povídku. První díl se mi zkrátka líbil víc.”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásná a smutná pohádka. O tom, že i štěstí může být rozbito porcelánovou panenkou. Dojemné, kouzelné a tragické.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásné a bolestné. Beznaděj a naděje. Zanechá silný dojem a nutí nakonci teatrálně se rozbrečet. Možné je přece vše. ;-)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Ano, povídka veselá byla. :)”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Ano, šílenství MÁ jméno. :-) 3, 5”

Snílek

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Průměr.”

|< 10 11 12  >|