Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

R for Revenge

Autor: Prawn Toast and Crackers      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nápad dobrý, ale v páté kapitole jsem skončila, protože autorka kašle na interpunkci a prostě se to nedá číst. A taky ty dialogy nejsou moc přesvědčivé.”

Rozkvétání

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Samy:

“Vzpomínám si, že tam bylo spousta romantiky, erotiky a Haldirových buchet. A Thranduil hláškoval jako vždy. Musím si to ale znovu přečíst.”

Legolasovo dětství

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Samy:

“Název mluví za všechno. Vlastně to ani není slash, spíš takový hodně, hoodně vzdálený preslash. Pokračování s názvem "Rozkvétání" už je ale čirý slash a fluff, jestli to tak můžu říct. Každý, kdo má rád "O Tatíčcích a učení" si bude připadat jako doma.”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Samy:

“Při vzpomínání na povídky, které jsem četla a které stojí za zmínku a doporučení, jsem si nemohla nevzpomenout na tuhle. Ač si nerada drásám nervy a obracím oči nad každou verzí "Harry odešel z kouzelnického světa", tahle povídka si ke mně zkrátka nějak našla cestu. Asi je to tím, že Draco se svou arogancí a uměním pohrávat si s lidmi a Harry se zarputilostí, s jakou si myslí, že všechno je tak, jak to vidí on, jsou celkem uvěřitelní. A konec? Někdy prostě věci nebudou nějaké jen proto, že je tak chceme mít.”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Samy:

“Po přečtení se budete na Ježíška těšit ať už chcete nebo ne.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Samy:

“Nejdelší povídka HP, kterou jsem kdy četla. I po té dlouhé době, co jsem jí nečetla, dokážu si vybavit, jak jsem se u ní nezřízeně smála i opravdově brečela. Mrkve, mozkomoři, Lucius, Severus, kdo by zapomněl.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Samy:

“V téhle povídce je velmi mnoho intimností a zdaleka se nejedná jen o sex. Pro mě jedna z mála povídek, které jsem věřila až do mrtě.”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Samy:

“Zapomeňte na potřeštěné elfy. Tuhle povídku bych nazvala tvrdou realitou. S ničím a s nikým se nemazlí, musíte ji přijmout tak jak je, stejně jako Erestor přijme Haldira takového jaký je. A není to vůbec špatné.”

Hvězda přišla do Imladris

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Samy:

“Velice sladké a roztomilé čtení téměř i pro nejmenší do chmurných dnů či večer pod peřinu.”

Jak Erestor (ne)byl oddán

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Samy:

“Jasná ukázka toho, kolik moci mají autoři nad svými postavami :o)”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Samy:

“Povídka plná emocí, dlouhého strádání a pomalého stoupání k lepšímu životu. Chudák Erestor snad už nemůže víc trpět. Ovšem, kdo má rád červenou knihovnu, musí si přičíst jednu či dvě hvězdičky.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Samy:

“Tohle je asi druhá povídka s tímhle párem, kterou jsem kdy četla. Povídka, která mě přinutila přemýšlet o tom, kde jsou hranice mezi tím, co je zvláštní a co je divné. A přesto je to psáno stylem úplně přirozeným, po kterém si někteří možná budou chtít pořídit kamaráda hada.”

Útočiště

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Další část rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“. Zabývá se minulostí, proto stojí poněkud samostatně, ale doporučuji číst mezi Srdcovým spodkem a Hledá se Námo. Je to takové trošku posmutnělé čtení s milým koncem.”

Jak Erestor (ne)byl oddán

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Prequel rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“, ale dá se číst kdykoliv, jeho znalost není nutná (povídka sama byla napsána dodatečně). Jak Glorfindel zavinil, že se z autorky stala pisatelka slashe :-)”

Meče a dudlíky

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Druhá část rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“, navazuje na VKEŘ. Možná už ne tak bláznivý humor, ale přesto velice okouzlující.”

VKEŘ: Výroční konference elfích říší

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“První část rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“. Naprosto kouzelný příběh o poněkud bláznivých elfech a potřeštěném Glorfindelovi, který končí romantickou nocí ;-)”

White Sails

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ani plány Eru a Valar se nemusí vždycky vydařit napoprvé, když se do toho vloží žárlivý elf. A tak Erestor dostává druhou šanci. Návrat ze Síní čekání zpět do světa živých není jednoduchý, ale s Glorfindelovou pomocí to jde vždycky snáz :-) Je to tak 3-4 hvězdičky”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Romantická, tklivá díla v sobě často nesou příliš sentimentality, ale kupodivu, tady mi to nijak zvlášť nevadilo. Erestor coby zneužívaný svou vlastní rodinou, stíhaný minulostí, osudem Ardy a Galadriel, vyblednutím a těhotenstvím, se ukáže jako oprávněně sentimentální ;). I když místo to je až mužská Marry Sue, podle mě. Přesto všech čtyřicet a jedna kapitol stojí za přečtení.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Musí se změnit Severusova podstata, aby dokázal milovat vlkodlaka? Logická otázka, navíc s příchutí popisného sexu a upíra. To je dost dobrá kombinace na to, aby pohltila. ”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Ve jménu pravdy a pro pravdu jeden unesený mění názory svých únosců. Skvěle ukázaný souboj vůle, činů a svědomí. ”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Tahle povídka se nesmazatelně vepsala do mého povědomí. Její styl, myšlenka i propracovanost. ”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Copak podezřelého mají mrzimorská děvčata pod stolem? Žeby pergamen s nemravným slashem, kde je hlavní role dána Severusovi? Žeby způsob, jak donutit Severuse, aby se podíval na mudlovský slashový svět? ”

Under the Tree

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie, který chce rozbalit dárečky gay páru, co žije v domě, kde jsou na sledovačce, je moc roztomilý. A krásně se k Doyleovi přitulí, když se střídají na spaní, kdežto Doyle si lehl na druhou stranu postele - typické. Báječné dialogy.”

Consumed - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Krásné barvy.”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Jemný obrázek s kouzelným kvítím.”

|< 10 11  >|