Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Subjugation

Autor: Ravenkiss      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Celkově dost jetá povídka, spíš jen neuvěřitelnou zápletkou provázané zneužívání Severuse Snapea prakticky kýmkoliv, ale některé scény mám ráda a vracím se k nim.”

Staffroom Seduction

Autor: DovieLR      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Naprostá klasika bdsm žánru. Stará, ale perfektní.”

Pathetic

Autor: Arachnethe2      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ze Siriusova trochu ublíženého pohledu. Pěkně napsané. Ráda jsem se k ní vracela.”

Ashes of Armageddon

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dost drsné, hodně násilí, ale i neotřelý nápad.”

A Nice Cup of Tea and a Lie Down

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Zajímavý pohled, ale jako celek mě to až zas tak neuchvátilo.”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Jedna z prvních slashových povídek, co jsem četla, ale od té doby se k ní vracím. Můžu říct, že mě zasáhla docela hluboko.”

Mistakes Men Make

Autor: Razzberry      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape podezřelý ze zneužívání studentů - takhle by to totiž dopadlo, kdyby si Snape skutečně něco začal s Harrym nebo Hermionou.”

Inside the Rain

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape se stará o prochlazeného, raněného Lupina. Prostě romantika.”

Die a Little

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius jako domácí skřítek, Snape, který neví, co by radši: ponižovat ho, nebo s ním šukat?”

Omnia Vincit Odium

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Smutné, protože Sirius už je mrtvý.”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Klasika. Snape a Hermiona se musí vzít, jinak by jí manžela přidělilo ministerstvo. A musí spolu spát, do čehož se ani jeden ze začátku nehrne, ale pak se ukáže, že Snape je v posteli skvělej. Moje oblíbená scéna je ta, ve které Snape Hermionu informuje, že s ní klidně bude spát, i když bude mít měsíčky, to přece není překážka sexu. :-)”

Unexpected Series

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice nemám ráda, když autorka Snapea omlazuje, než ho někomu vrazí do postele, ale tady je mi to jedno, tohle je sled fantastických pwp.”

Another Day Older

Autor: pocketwitch      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus si musí zasouložit, nechce-li zemřít. Akorát že si myslí, že by s ním nikdo nechtěl a Lupinovi se moc nedaří přesvědčit ho o opaku.”

An Ass of Himself

Autor: Isis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Legrační povídka o Snapeovi, který chtěl být nějaké cool zvíře, ale nebylo mu dáno...”

The Price We Pay: R Version

Autor: Ilmare2      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snapea mučí Voldemort a pak se ho Brumbál snaží dát dohromady. Původní verze povídky je míň explicitní a je dokončená, ale já mám tuhle radši. Škoda, že není dopsaná.”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hermiona a její rady... roztomilá povídka.”

Path of Glittering Darkness

Autor: Diamond-Raven      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severuse jeho otec černokněžník od malička vzdělával v černé magii, učil zabíjet mudly a zneužíval. Když umře, Brumbál na sebe vezme úkol Severus napravit, ale není úplně úspěšný. Dobře napsané, zvlášť některé pasáže, třeba se starým skřítkem nebo na začátku s Brumbálem. Další dva díly jsem ale už nečetla.”

The final Atonement

Autor: XiaoGui      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus na tom po poslední bitvě není právě dobře, ale naštěstí se o něj Kingsley krásně stará. Moc romantické.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak tenhle prá nemám ráda, tak takovéhle formě jejich vztahu bych byla schopná uvěřit.”

Fallen Leaves

Autor: CoriWhoWritesStuff      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Romantické, takové podzimní, bez děje.”

The Choices We Make

Autor: Snape´s Nightie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Veselá povídka o Severusovi, který chce zplodit dítě a za tím účelem se jme vybírat ideálního otce.”

Circumstance

Autor: Libellule      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsaná povídka o Snapeovi a Harrym, kterak putují Anglií na útěku před Smrtijedy. Snape prokáže mnohé své talenty a Harry ho docela začne obdivovat a spoléhat na něj. (Nedočetla jsem ne protože by povídka nebyla dobrá, ale protože autorka hrozně pomalu přidávala kapitoly a já na ni pak nějak pozapomněla.)”

Eight

Autor: Lily Elizabeth Snape      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nápad, že Snape by se o Harryho týraného (opravdu hodně) Dursleyovými, neuměl postarat, je pěkný - třeba když se Snape uteče k alkoholu a chudáka dítě nechá, ať si dělá, co chce, protože pomalu ani neví, co sám se sebou... Jenže autorka neumí moc psát a konec dost odflákla.”

Nos morituri, te salutamos

Autor: faith5bye5      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Voldemort odhalí, že je Snape zrádce, a před očima jeho spolubojovníků ho za to trestá. Povídka bohužel není dopsaná a končí, než se dostaneme k tomu nejlepšímu.”

A Bad Prank

Autor: faith5bye5      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skoro všechny postavy jsou hysterické a půl povídky proječí. Taková typická povídka, ve které Snape hrozně trpí a ostatní se mu snaží (ne moc šikovně) pomoct, když na to přijdou.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|