Komentáře - Červen 2014

|<  >|

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Bavilo mě to a to hodně. :) Večírek s mnoholičným lektvarem pro mě sice není úplná novinka (Kde já to jen četla? Že by u Mandragory?) Nicméně pořád mě ten nápad baví a tady to bylo zpracované velmi, velmi .. mile. :) Doznávám, že zrovna ten úplný závěr bych měla raději jiný. Přála bych si, aby to vyznání lásky proběhlo ještě víc oklikou. Ale v podstatě platí, co jsem už řekla: Bavilo moc.”

Kirk/Spock - Be My Vulcan Lover

Autor: RhaegalKS      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Ježiši... myslím, že to vyjadřuje nejen přání Jima, ale i všech fanynek Spocka. :-D”

Phoenix Song or, Hermione Granger and the HB P

Autor: grangerous      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“skvelá poviedka”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príjemná oddychovka so slabšie vystihnutými povahami”

Harry & Sirius ~ Happy Ending

Autor: Tuss' Channel      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Mě se to prostě strašně líbí. :)”

Harry Potter: It's OK to be GAY ! - general SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Série záběrů s Cho byla dobrá... Hlavně ten Potterův škleb po polibku... :)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

shadow:

“Objektivnější by bylo dát 3, ale já mám teď prostě takovou radost, že ještě někdo mně sedíci drarry (snarry) povídky překládá, že míň než 4 ohodnotit nemůžu.”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo se mi to, příjemné vtipná lehká povídka.”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Strašne sa mi to páčilo. Hlavne koniec. Nádherne to medzi tými dvomi iskrilo. A ako bonus dvojičky v trojke... krásna predstava :)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Super nápad, ale něco tomu chybí. Trojka je bohužel odpovídající hodnocení. Šlo z toho vytřískat víc”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

niktoska:

“príjemná poviedka”

Fascination

Autor: Saras_Girl      Jazyk: AJ

Benny:

“Autorka je docela známá v anglosaských zemích jako autorka drarry ff.Tohle je její první počin.Nic překvapujícího-Draco se chová tajemně a Harry jako slídič.Popravdě nechápu oblibu tehle fanfikce, nevyniká ani slohem ani šokujícím překvapením.”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak přemýšlím, jestli nemám dát 4. Protže mnoholičný večírek je geniální nápad. :D Nehledě na ráno dvojčat a Angeliny... ;)”

Placebo-Special Needs. Drarry(Draco/Harry)

Autor: Heaven's artery      Jazyk: fanvid

Benny:

“4/5.Vím, vysoká známka za video o délce 1:22.Ale ten nápad, střih a píseň o tom, že si na něj má vzpomenout, i když bude jinde(slavný nebo ve ve vězení-text trochu odbočuje od HP, ale jde o souvislosti a narážky)Zkrátka okouzlilo.”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsou části u kterých jsem totálně byla mimo(!Spoiler!'Hermiona' ztrácející koncentraci kvůli 'svým' ňadrům ;D)Ale je to Cheryl a něco ve mně jí nedá víc jak trojku, i když tady se k vyšší známce i blížila.”

Adam Lambert-What ya want from me. Drarry(Draco/Harry)

Autor: Heaven's artery      Jazyk: fanvid

Benny:

“Hrozný, otřesný název.Ale autorka je tím specifická.Nazve video interpretem, písňí a pairingem.Ono na tom není moc vidět novodobý nápad, ale pokud si vygooglite překlad písně, dojde vám ten kontext.Text je v podstatě o tom, co po něm partner chce a dalších věcech, co ho trápí.Za tu píseň palec nahoru, lepší trojka.”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skutočne výborné zakončenie príbehu, len ja som tak strašne smutná a trochu sklamaná z toho, ako Lanevra uzavrela Severusov a Nevillov vzťah.. tak strašne ma to mrzí, lebo najlepší Snaville aký som kedy čítala sa skončil práve tak, ako sa skončil :/ a že práve Severusov osud sa ma skutočne hlboko dotkol, pretože si neviem predstaviť nič horšie, čo by sa mu mohlo stať.”

Our Mutual Friends

Autor: Mystical_Artist      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Mám rád povídky psané/viděné pohledem třetí osoby. A tady těch osob je hned několik ;-).”

Star Trek Continues E01 "Pilgrim of Eternity"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

belldandy:

“Můj muž považuje fanfiction za obdobu kapel Beatles Revival a já si po pravdě myslím, že se docela mýlí, nicméně pokud se týká tohoto seriálu je jeho příměr vlastně na místě. Tohle je takový Star Trek Revival a nezbývá než dodat, že je to vážně geniální Star Trek Revival. Není to nic víc a nic míň než ten nejlepší fanouškovský Star Trek seriál, který jsem kdy na Youtube měla tu čest vidět a že jich fanoušci ST vyprodukovali vážně hodně. Pokud jde o výpravu, charakter postav a návaznost děje na kánon, chovají se tvůrci ve vztahu k původnímu seriálu až vzorně pietně. Pochybuji, že by si tentokrát i ten největší remcal troufl mluvit něco o tom, že fantvorba je przněním originálního díla. Tohle je čirá pocta původnímu Star Treku, jaké bohužel ani CBS nebo Paramount není schopno (možná i s ohledem na rentabilitu takového projektu :( ). Povedlo se do něj vnést i něco z ATMOSFÉRY originální série, vyvěrající ze své doby, jejích technických možností i dobových představ (třeba o mužích a ženách). Největší radost mám z hereckých výkonů, které působí na fanoušky až neuvěřitelně profesionálně. Od opravdu skvělého Kirka, Vic Mignogna má to štěstí, že je svému předobrazu dokonce i podobný, po ... třeba Uhuru, Kim Stinger je mi vyloženě sympatická (Proč mám dojem, že je to ta stejná herečka, která hrála Uhuru, už ve Phasy II?), mě všichni zaskočili přesvědčivými výkony. A pokud jde přímo o tento díl, tak platí, že Apollón je mi teď ke stáru sympatičtější než byl za mlada. Tato epizoda blízce navazuje na klasickou TOS epizodu "Kdo truchlí pro Adonise?" a dělá to tak dobře, že mám chuť, aby k tomuto fanseriálu vznikl další fanseriál a já zjistila, jak to s tím Apóllonem bylo dál? :) Ale když se tak nestane, nezbývá než říct, že tohle byl pěkný a důstojný konec jeho příběhu. Sledování tohoto seriálu, to je pro fanouška TOSky prostě čirá radost.”

Star Trek Continues E02 "Lolani"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tato epizoda navazuje (sice nikoli těsně, přesto myslím dosti zjevně) na ENT epizodu "Pouto" (Chvíli mi trvalo než mi došlo, že to vážně nebylo v klasické TOSce, kde jsem to viděla.:)) . Bylo-li pointou příběhu z Enterprise, že orionskou společnost ovládají ve skutečnosti skrytě ženy, pak zde je nahlížen příběh z druhé strany. A mohu dodat,že se mi tem druhý náhled na orionskou společnost zdá velmi uvěřitelný. Zákulisně moc uplatňují zejména ti, kteří k ní nemají přímý přístup. Jen tak trochu nechápu, proč je v tomto seriálu nutná Doktorka MacKennah? Drží-li se ve všem ostatním tvůrci tak vzorně kánonu, proč považovali za nutné vložit do příběhu novou originální postavu? Zřejmě to bude projev ženské emancipace. Doufám, že tvůrci natočí další díly (Podtrhuji, že a v to opravdu moc doufám. :) ) a ukáží mi, k čemu jim je potřebná. Chci věřit, že to nebude jen další flirtování s Kirkem.”

Star Trek Continues E02 "Lolani"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Co říct? Prostě je to Star Trek. Takhle to má vypadat, takhle to má znít, o tomhle to celé je a žádné zatracené půlhodinové vesmírné výbuchy v HD kvalitě to jednoduše nevyváží, ani kdyby se celý Hollywood stavěl na hlavu. Po druhém díle už jsem si zvykla i na doktora McCoye a nemohu se dočkat dílu třetího, který se odehrává v Zrcadlovém vesmíru. // Já bych doktorku ještě z MS neobviňovala. Sice obavu že jí bude chápu, ale zatím není její role natolik významná pro děj a pořád hraje hlavní roli Kirk, dokud to tak bude, nevadí mi.”

Star Trek Continues E03 "Fairest of Them All"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

belldandy:

“Epizoda těsně navazující na TOS epizodu "Zrcadlo, zrcadlo". Odpovídá na otázku: Co se stalo, když ten "náš" Kirk opustil zrcadlový vesmír. děj je v souladu s později (v Hlubokém vesmíru) se objevivšími údaji o dějinách zrcadlového vesmíru. V zásadě jde tedy o takový díl "zaplňující mezery". Proč mám dojem, že si všichni herci vždycky hrozně užívají své role v zrcadlovém vesmíru? Každý si prostě rád zahraje ničemu. kirk tady na to vypadá. :) Nu, když to sleduji, říkám si, že kdyby měl tenhle zrcadlový Spock k dispozici spolupracujícího Kirka, musela by nakonec ta vzpoura mít i dokonale úspěšný konec. Bohužel, tenhle Kirk není ten "pravý". :) Mojiné, to mi připomíná, že poslední věta, kterou Spock pronesl ke Kirkovi, byla skvělá. Říkám si, že kvůli ní to snad celé natočli. :) /// Mimo jiné, tady najdete vlastní stránky tohoto projektu - http://www.startrekcontinues.com/”

Invictus: Neporažený

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

kami:

“Skončila som osemnástou kapitolou. Nedalo sa. Ale oceňujem veľkú snahu prekladateľky a prvých desať častí som si naozaj užívala. Keďže sa stalo to isté, čo pri Slimčinom preklade Until Proven, hodnotím rovnako.”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když jsem začala číst Jabloňový květ honily se mi hlavou dvě aluze. Výchozí situace zřejmě vědomě navazuje na mou oblíbenou TOS epizodu "Cesta na Babel". A poskytnutím náhledu do soukromí vulkánské rodiny ve mě probouzela zasuté vzpomínky na ST knížečku "Vraždy ve Vulkánské Akademii". Mám potěšující pocit, že Jabloňový květ v této společnosti obstojí. Odmyslím-li si totiž tu slashovou zápletku, která by samozřejmě projít nemohla, obstál by zbytek Květu mezi originálními scénáři se ctí. Je to už značné klišé chválit Lanevru za charaktery, ale je prostě skutečností, že - od do všeho brblajícího McCoye, přes do svých strojů zamilovaného Scottyho, po takové detaily jako je ruský přízvuk Chekova a bojový entuziasmus Sulua - jsou všichni přesně takoví jako si je pamatuji ze seriálu. Po pravdě mě u toho napadá hříšná myšlenka, že klasický Holmes nebo ST jsou Lanevře zkrátka bližší a že jen plýtvá talentem při snaze psát i HP FF. :) Vzato kolem a kolem ovšem Jabloňový květ samozřejmě není nic extrovního. Pravděpodobně nezvyklá ničí základy smýšlení o světě nebo aspoň o Star Treku. Je to prostě jen fanfiction, jak má být. Nemohu za to, že tohle dalece stačí na to, aby to byla v tuhle chvíli má nejoblíbenější česká K/S povídka. :) Což je docela ironie, když zvážím, že hlavním tématem tu měl být (a také je) vztah Amandy a Sareka.”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Potter nic moc, ale Snape se mi líbí.”

|<  >|