Komentáře - Prosinec 2014

Stránky: 

Rezistence

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Neserte nikoho, kdo vám připravuje jídlo. ;)”

Rezistence

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“:-)”

F*cking Hell

Autor: Eat Your Deatheater      Jazyk: AJ

finde:

“Zajímavý nápad, určitě se k tomu někdy vrátím, ale ne s radostí”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Z prvního dílu jsem byla nadšená, a to obvykle nečtu ani Severitus, ani povídky, kde je Harry temný... Na druhé straně mám ráda všemocného Harryho. Ve výsledku mi tenhle koktejl vyhovoval a některé pasáže byly dechberoucí. Líbila se mi i promyšlenost kapitol a jejich názvů. Znovu už to asi číst nebudu, ale určitě doporučuju :-) Subjektivně za čtyři.”

Havran (parodie na Poeovu báseň)

Autor: Tessuna      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Havrana znám a miluju. Tohle mi moc nesedí. Mám pocit, že mi ani tak nevadí nespisovný jazyk ve chvílích, kdy je to účelově, aby se to rýmovalo, ale to, že je tam i kde nemusí, a na těch místech mi to vždy nejvíc vyniklo. No, hezký pokus, ale nic pro mě.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dá se říct naprostý souhlas s Nerlou.”

Agent bez minulosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Loki je Snape a Snape je Loki. Odstráňte prostredie a dostanete to isté. Keď si toto uvedomím, potebujem psychologizáciu, aby som akceptovala kvalitnú Avengers/HP poviedku. Ale vtip to malo. ;)”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

Ammorrek:

“s odstupem času měním názor na tuhle povídku, snapea to vykreslilo dost originálně a jeho sebevědomej přístup (což fakt moc častý neni) jsem si fakt užívala :-) SPOILER - užíváte si výhled?; a nejchytlavější moment celé povídky když si ráno po svatební noi hraje s vidličkou.... ten úšklebek jako bych viděla :D SPOILER”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“má to své mouchy.... amazonka mi tam nesedí, ale pořád patří mezi nejlepší :-)”

Agent bez minulosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Bojové scény bývají slabina každé povídky, ale tady jsou báječné, snad že byla autorka ve výtečné konverzační formě. Ta povídka mě skutečně bavila. Víc takových! :-))”

The King Weeps

Autor: StoneWingedAngel      Jazyk: AJ

Bumble:

“Docela zajímavý dílko, nicméně v určitých částech zdlouhavě nudný a zbytečně opakující události třetího Hobita - škoda, jinak příjemně strávených pár chvilek. Jdu na pokračování.”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Poslední věta to celý korunovala :D”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“jednorázovky většinou ráda nemám, protože nejsou uvěřitelný.... přeci jen je dost těžký naskládat sbližování do jedné jediné kapitoly aby to mělo všechny náležitosti a bylo to v souladu s příběhem a ještě k tomu tomu čtenář věřil... tady se to povedlo a to opravdu na jedničku :-)”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Avisavis:

“Temný Snape, vytrvalý ale nejistý Harry a jejich vzájemné potýkání. Vztah postupuje malými krůčky, psychologicky je věrohodný. Je to pro náročného čtenáře, rozhodně žádné "lehké čtení na dovolenou". Fantastická čeština, téměř básnický jazyk, bohatá slovní zásoba, s něčím takovým se ve fanfikci běžně nepotkáte.”

Havran (parodie na Poeovu báseň)

Autor: Tessuna      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Divné spojení...”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Povídka, co má koule. Kolem Vánoc se k ní vždycky vracím a pokaždé mě zase dostane. Námět je vynikající, skoro mi přijde škoda utopit ho jen na fanfiction. Pecka je prostě Pecka.”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Na ne zase tak originální téma překvapivě originální povídka, i když je poznat, že je to jedna z autorčiných starších. Ne že by to bylo na obtíž, aspoň je vidět, že se nám Pecka posouvá, ale mám u ní daleko oblíbenější práce.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“První část uchvátila, druhá pobavila :) Opět. Zase někdy se k tomu vrátím, i když už to nebude nikdy stejně nečekaný jako při prvním čtením.”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Tak, autorka nám po stažení na dlouhé měsíce postupně vrací Zmijozela Harryho. Hurá :)”

Athelas: Odpůrci stínu

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Příjemná variace na nenásilnou epiku. Dobře se čte, i když některé věty jsou až příliš složité, postavy jsou sympatické a děj kupodivu nenudí, i když se dohromady zatím nic nedělo - typická Pecka, co si námi hraje. Chci víc kapitol a chci vědět, co bude dál!”

Každý kluk potřebuje psa

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Harry už raz zabil a prežil toho príliš mnoho aby sa z neho nestalo niečo takéto.”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Super:) som rada, že je Sinam späť.”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hold budeš muset vařit lektvary? ;-) *vítězný tanec nad návratem překladatelky*”

Každý kluk potřebuje psa

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ona se Sinam vrátila?!Chvalme ďábla, haranti.Dokonalé to není, ale ten konec..krev, Cruciatus, sperma, znasilnění..Zlatá Juxian a Sinam.”

Thorova zhouba

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Thorova bezelstnost + Lokiho rafinovanost = 4+ :-D”

Stránky: