Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hippokratova přísaha II

  • Autor: Owes
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Black, James, Lily, Voldemort, mnoho dalších postav
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 51
  • Shrnutí: Druhá série povídky z alternativního nemagického universa, kde si postavy z Harryho Pottera oblékají lékařské pláště. Děj startuje 10 let po poslední kapitole první série. Píše se rok 2015. Severus Snape a Hermiona Grangerová (nyní už pod novými jmény Edward a Sarah Lloydovi) žijí na hradě v jižní Francii, on provozuje v nedaleké vesnici soukromou praxi, ona pracuje v městské nemocnici jako pohotovostní lékařka a společně vychovávají devítiletou dceru Elizabeth. Harry jako primář anesteziologie stále bojuje s workoholismem a starými traumaty, Lily je stále stejně osamělá a Sirius stále poctivě abstinuje a žal utápí v hrnečcích silného čaje.
  • Klíčová slova: nemagické AU, napětí, nemocnice

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Byl to krásný rok s Hippokratovou přísahou, zejména se Siriusem a Severusem, kteří dostávají spoustu prostoru (krásné dovolenkové letní kapitoly) a i když je Voldemort ještě strašidelnější než v prvním díle a chvíli to vypadá, že jsou všichni v pěkném průseru a postupně je odpraví, nakonec to dobře dopadne. Je tam tentokrát méně nemocničních případů a méně Harryho, ale to mně osobně až tak nevadí.”