Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Light Follows After

  • Autor: frozenpixie
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Higuchi dies, and Light doesn't regain his memories. Case closed, L offers to take Light along to investigate with him on a new case.
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, detektivka, tajemství, amnézie, od nepřátel k milencům, personifikace smrti, vina, odpuštění, přátelství

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“I když je Higuchi mrtvý a Light nemá vzpomínky, L ho stále podezírá, ale případ uzavře. Domluví se, že Light bude L stále nablízku, jako jeho partner a zároveň pod dohledem, kdyby se síly Kira zase přesunuli do něj. Spolu řeší případ vraždy udělaných na základě detektivního románu jedné slavné spisovatelky. Light se také setkává s nástupci. Ti tu nejsou nijak otravní, ale celkem fajn. Nakonec si Light vzpomene, že je Kira, nicméně znovu nechce být vrahem a navíc slavného detektiva teď miluje. Lova reakce, je tak trochu nijaká. Už dávno se tak nějak smířil s tím že Light vlastně jeden čas Kirou byl a už jí není. Proč teď, když má jeho partner zpět vzpomínky, ale přitom se znovu nestal Kirou, by se jejich situace měla vlastně změnit? A tak dál spolu hádám, žijí a řeší případy. Celkem fajn povídka, jen z toho konfliktu „Light byl Kira, ale už není, ale také si to již pamatuje“ by se dalo vytřískat více.”