Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Back Again

  • Autor: Brenna1918
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: M - 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2024-01-28
  • Počet kapitol: 36
  • Shrnutí: What is Light to do when he wakes up after his life as a Shinigami is over, only to find himself with both his memories and his life back to the way it was before...with the Death Note in his school bag?
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, detektivka, tajemství, od nepřátel k milencům, Shinigami, personifikace smrti, Light je Shinigami, cestování časem, nápomocný Ryuk, přátelství

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Light poté, co zemře se stane Shinigamim Chronosem. Žije svůj život jako Bůh smrti a znovu zemře pro Neara. Poté je vrácen v čase do doby, kdy našel zápisník, ale vzpomíná si na své dva předešlé životy, zápisník smrti je jeho vlastní a sám má shinigamské oči. Nedokáže se vzdát myšlenky, že by zapisováním do zápisníku a trestáním zločinců nezachraňoval nevinné, ale zároveň už nemá tak černobílí idealistický pohled na svět. Není ochoten zabíjet policisty a jiné lidi, kteří nemají stejný názor jako on. Je tu líčen jako "laskavý a moudřejší", přesto sériový vrah. Chce opravit vztahy, které dříve s ostatními měl. Miluje L, podporuje Matsudu, ochraňuje svoji rodinu, s Naomi se stanou přátelé a Neara respektuje i brání - protože, je to ještě dítě. Král Shinigami si Chronose oblíbil, chce aby se stal jeho nástupcem. Ten kdo jako první odhalí Lightu identitu je Touta, ale tak trochu neví, co s tím a stránku ze zápisníku skartuje. Dobrá povídka, jediná skvrna na kráse je to, že to zatím není dokončené.”