Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Too Many Coincidences

  • Autor: BC
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Alex Rider, Harry Potter
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Alex Rider is not the only child in dire need of therapy. Meeting a boy named Harry, he gets a chance to peek in on the wizarding world.
  • Klíčová slova: AU, crossover, therapy, post-war

Hodnocení čtenářů:

Artie Wiles:
“Jop, k tomuhle jsem se vrátila už po několikáté. Dobře zpracovaná paralela mezi Harrym a Alexem a jejich náročnými životy. Nejsem si jistá, jak moc realistická jistá část terapie byla, ale zvláštní okolnosti, magie a fanfikce to v mých očích omlouvají. Líbilo se mi, že je to realistické i v jejich charakterových chybách a v tom, jaký to má vliv na děj. I když se jeden chová v očích toho druhého jako idiot, jako čtenář chápu, proč se tak chová a dává to smysl. Vůbec na tom nic neubírá a právě naopak. Konec je fajn, dost otevřený, aby si kdo chtěl, mohl domyslet své vlastní ideální pokračování, ale zároveň dost uzavřené, aby to upokojilo všechny. Oceňuji, že pro jednou, zrovna v tomto crossoveru, Alex není ten příliš silný/mocný a dokonalý. Ale to ani Harry, protože jejich dynamiku vyvažuje psychické zdraví a odlišné fáze terapie, ve kterých se nacházejí. Jedna část lehce bolí, protože kdo by si nepřál, aby to všechno šlo hladce a bez chyb, ale podle mě to dává smysl. Oba si prošli čím si prošli a vzhledem k jejich zkušenostem dává jejich chování smysl. Ale sakra, nejradši bych s nimi v tu chvíli zatřásla. Dalo by se to považovat za pre-slash s dlouhým slowburnem, ale povídka jako taková se tomu nevěnuje.”