Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Srdcový spodek

  • Autor: Master Erestor
  • Překladatel: Samy, Pyriel
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Orophin/Elladan, Erestor/Glorfindel, Haldir/OMC(Králík), Námo
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Tohle je příběh o Orophinovi a Elladanovi a jak nakonec našli štěstí. Některá pouta ani smrt nezlomí – a život je nekonečný hazard. Taky se zde vypráví o Erestorovi a Glorfindelovi a o tom, jak si poradí se svým malým elfátkem Estorelem.
  • Klíčová slova: humor, smutné, smrt postavy, Námo

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“První "půlka" je bolestně skvělá jízda na emociální horské dráze, i slzičky jsem uronila. Líbí se mi nastínění dětství tří lórienských bratrů a všechen ten chaos v současnosti. Zhruba od Síní Mandosu mi to místy přišlo víc jako jízda na tripu s několika neuvěřitelnými odhaleními. :D Ale pořád je to skvělé. A miluju autorčiny poznámky a vysvětlivky, je fakt úžasná a má neuvěřitelný přehled.”
Su Šenka:
“Moje milovaná LOTR fikce. A protože Gil-Galad a Amaris jsou nepřekonatelní, opět hodnocení 5 :)”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“,,”
Akkarra:
“Elfové se poněkud ukáznili a to dokonce i bez svěrací kazajky, ale nad některými elfími hrdiny se stahují mračna, nad kterými puká i Sauron v Mordoru závistí.”
Pyriel:
“Třetí velká část rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“, následuje po Meče a dudlíky. Je v tom humor, je to smutné, smrt postavy jsem obrečela, i když jinak nepatří mezi mých TOP10, a přesto nám autorka slibuje šťastný konec (u vidiny davu mávajícího vidlemi a dychtícího po krvi :))”