Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Unwell

  • Autor: Thrumugnyr
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Teddy, Gik
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart k povídce Unwell
  • Klíčová slova: Snarry, Teddy, Rubikova kostka

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Hodně povedená ilustrace.”
Ostravanka:
“q”
TruTru:
“To mimino vypadá, jako z jednoho anime :D Ale ten obrázek je absolutně kouzelný!”
jesssnape:
“...”
Lanevra:
“Už dlouho znám a mám uložené v oblíbených, ale popravdě jsem se zadáním čekala, až bude Unwell přeložený do fáze, kde je Potter a Snape spolu”
Adelaine:
“Jj, tohle znám. Hodně se mi to líbí a myslím, že to nádherně vystihuje povídku Unwell;).// bell: Já bych řekla: Ještě tam není. I když je fakt, že si to nepamatuju moc dobře, ale myslím, že podobná, možná úplně stejná scéna tam stopro byla.//Zvyšuju hodnocení, protože jsem si všimla všech detailů, jako jsou jizvy na Severusových nohách a rukou, slintající Teddy, ťapky od mlíka od Gik a jak leží na Severusově hábitu. No prostě povídku miluju a ten obrázek je krásný vystižení jedný části povídky.”
belldandy:
“Milé! :) // To bude předpoládám humor? - ta těžce pochopitelná lidská záležitost. // Takže to není humor? Ono je to skutečně z Unwell? Tý jo, to si prostě zatím neumím vůbec představit. / Páni, tak to už se těším! /// Tak nyní už si představit umím a zvyšuji hodnocení. Je to krásně vystižená třetí kniha Unwell v kostce. Submisivní a zároveň lehce nedůvěřivý a nevrlý a Severus, Teddy matamorfág, kočička Gik a unavený Harry s celou svou rodinou.”
Benny:
“Unwell oproti ostatním nemám dočten, ale ten obrázek je kouzelný a zda-li to tak u nich bude vypadat..jo, u snarry tyhle romantické konce můžu.”