Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Promise

  • Autor: Kayleigh
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sam Winchester/Dean Winchester/Castiel
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Dean je na dně a ztratil vůli k životu. Castiel je jako jeho věrná kopie. A Sama to strašně trápí. Jedné noci zjistí, že všichni tři dohromady, skrytí v bezpečí andělských křídel, mohou najít alespoň střípek ztraceného pokoje. Fluff.
  • Klíčová slova: Supernatural, Threesome

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Au. Ach jo, tohle přesně naplňuje mé obavy z toho, jak by mohla vypadat Supernatural fanfiction. Uvzdychaně. Já vím, že tam jde o Apokalypsu a že si tam každá postava nese nějaké mindráky, ale ... Vždyť ten SPN není zas tak vážnej, je tam skoro víc vtipnejch momentů než těch z kterých jde strach. Teda aspoň mně se to tak jeví. A navíc, pro všechny tyhle tři je typické, že se svým mindrákům zas tak nepoddávají. Nejvíc bych to snesla u Sama, ale Dean... Vážně? Takže ... jistě pěkné, třeba představa těch černých křídel a tak, ale přesně tohle jsem asi zrovna nechtěla.”
monika134:
“Velmi hezké.”
Akkarra:
“Přeloženo pomocí překladače, takže vím o co šlo, ale požitek ze čtení nic moc. :/”
Casiopea:
“Keigh jsem objevila teprve nedávno a mám pro ni velkou slabost. Její povídky vždycky pohladí. Ať už se v nich řeší cokoli, po dočtení mívám v srdci jako v pokojíčku. Supernatural není seriál, který bych dokázala kontinuálně sledovat (jsem hrozný strašpytel); vím toho ale dost, abych během čtení cítila mrazení a měla stažený krk. Je to fluff, ale žádný kýč. Ideální na dobrou noc. A abych nezapomněla - střídání češtiny a angličtiny je Keighina specialita a já se přiznám, že jsem si to zamilovala.”