Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

For Potion Master Only

  • Autor: Yukipon
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart
  • Klíčová slova: Fanart, ocejchovaný Harry

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Dokonalost. Umím si představit obě varianty; pokud to tam napsal sám Severus, pak je to totálně úchvatná představa. A pokud si to tam napsal Harry, moc ráda bych viděla Severusovu reakci. A naprosto souhlasím - tenhle obrázek nejde jen tak zapomenout. :D”
Sectumsempra:
“... vim, ze se tohle "podepsani" objevilo v nejake povidce, ale zaboha si nemuzu vzpomenout, ktera to byla... nevite nekdo? :) Lanevra: ne, tohle byla primo nejaka povidka, kde v prubehu odjizdel Potter nekam do pryc a Snape mu tohle napsal na zada (aniz by o tom Potter vedel)... jak budu mit cas, zkusim to pohledat;)”
Lanevra:
“:-)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Proč ne? Když si mohl podepsat knížku, tak proč ne Pottera? :)”
Benny:
“Dejme tomu..ale 4 nedám ani za ten penis nebo za umělecké stvárnění.Ale miluju ocejchovaného Pottera.Všem hned dojde čí je to majetek:)Uplně vidím a slyším Severuse;"Pottere, vy jste takový idiot, že by jste to nedokázal napsat ani gramaticky správně.Nechte to na mne."”
belldandy:
“Nevím přesně, co to o mně prozrazuje, ale tenhle obrázek nemůžu od chvíle, co jsem ho viděla tak úplně vymazat z hlavy. / Já myslím, že Akkarra podceňuje možnost, že to na sebe nechal napsat sám jako návod k použití. :)”