Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Strnulosť

  • Autor: galfoy
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová a spol., Draco a Lucius Malfoyovci
  • Rating: 16+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: Rád zachránil Draca a Luciusa po tom, čo sa voči nim obrátil Voldemort. Všetky bezpečné domy sú plné a Hermiona Grangerová je jediná, ktorá ich môže k sebe vziať. Bude súhlasiť po tom, čo utrpela také drastické nervové zrútenie?
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“.../ Vai, zmenila som odkaz, teraz by už malo všetko fungovať”
Vai:
“Děkuji Teď je to bezvadné, už se těším jak to večer začnu číst...”
Lucie:
“Nanáročná oddychovka, neurazí, potěší”
Rulie:
“zajímavý začátek ..... kolem 15 kapitoly nuda jak blázen, jako by autor/ka nevěděl co si počít a pak zase celkem zajímavý, ale předvídatelný konec. 3, 5”
Ostravanka:
“q”
kripolik:
“...”
Mrmla:
“Začátek šel. Konec je o dost horší.”
Sargo:
“Tahle povídka má mnohé klady: je psaná dobře, konzistentně, sice předvídatelně, ale kdo by se zlobil? ;-) Jen je jaksi... odbytá. Autorka zjevně měla na to, aby to celé bylo popsané věrohodněji a psychologicky pravděpodobněji. Že zvolila cestu nejmenšího odporu poprášenou cukrem jí za zlé určitě nemám, ale ten bod dolů za to dávám, i když je tahle povídka nadprůměrná. A dobře se čte. A Lucius! No ale stejně. Hmm... :-D”
Akkarra:
“Tahle povídka měla potenciál a spoustu dobrých nápadů, ale autorka neměla odvahu dotáhnout je do konce a tak je z toho pouze průměrný cajdák, který ale mohl být něčím mnohem víc. O heroickém závěru, který to celkově degradoval, se ani nezmiňuju. Horší 3. :(”
GwenLoguir:
“Veľmi pekná poviedka, 4, 5!”