Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pohled na hvězdy

  • Autor: GMTH
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Shrnutí: Mezi Harrym a Snapem vzniká přátelství, nemají však nic společného… Nebo ano?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“..”
Lanevra:
“To jsem kdysi četla a mám z toho na paměti pocit naprosté průměrnosti. Musela bych si to ale přečíst znova, což nelze když blog už neexistuje.”
Benny:
“Sentiment, romantika a hádka kvůli Pobertům..to by bylo ok.Jenže po skvělém sexu bych nechtěla slyšet, jak jsem podobná matce.Menší dotaz;proč autoři rádi po válce dělají z Harryho máničku?(hrozná představa)//Odkaz bude snad brzo zprovozněn, jinak na Belldandyních stránkách je odkaz na archiv.”
Akkarra:
“Pravda - škoda toho sentimentu, zatracená škoda. Pátá kapitola tu vůbec nemusela být, stylem k předchozím částem nezapadá. Škoda, škoda...”
Velká_koule_chaosu:
“Začátek povídky se mi opravdu líbil, zajímavě napsán, ovšem konec čtvrté a 5. kapitola to nějak zabili. Potter kňourá jestli mu na něm záleží atd. a to mi do celé povídky vůbec nesedlo. Kdybych nepočítala konec tak dám 4-5*... Takhle dokonce slabej průměr.”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Tohle hodnocení už taky dlouho odkládám - Kdybych se pokoušela o vtipný komentář, mohla bych říci, že tato fikce má pět kapitol a jejich pořadí odpovídá i jejich kvalitě. První by (ve škole) dostala jedničku, druhá dvojku... až pátá by propadla s pětkou... Celkově z toho vychází průměrné hodnocení tři. - Je to ovšem asi lehce zjednodušující náhled. A já od chvíle, co jsem ji přečetla, bojuji s pokušením dát ji za čtyři, protože jsem s ní a skleničkou vína strávila velice pěkný večer. :) Ona mě na začátku tak nějak vtáhla a navnadila a pak už mě ta dobrá nálada nepustila. A na rovinu, kdyby to byla česká povídka, tak ji tu čtyřku dám. Je prostě těžké, skoro nemožné, udržet si jeden metr pro české a překladové fikce. Dávám tedy za tři, ale myslím, že potenciál k tomu potěšit své čtenáře tu je.”