Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Snapeova domácí lékárna

  • Autor: Cheryl Dyson
  • Překladatel: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Rufus Brousek, Rita Holoubková a další
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Harry onemocní strašlivou rýmou a je donucen vyhledat léčebnou pomoc. Dostane tak víc, než co očekával. Humor, romance.
  • Klíčová slova: Snarry, rýma

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Milé a mírně absurdní. Schopné ministerstvo kouzel je naprosté sci-fi... Ale jo, povedená ff.”
lymmet:
“Z nějakého důvodu se k právě k tomuhle vracím ... moje oblíbená povídka na špatnou náladu.”
jesssnape:
“...”
Lanevra:
“Tato povídka pro mě má jeden nepřekousnutelný problém - schopné Ministerstvo kouzel.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Benny:
“Pohádka, ale milá.”
Adelaine:
“Šílené a přehnané, ale vtipná představa. Milé.”
evica:
“Zaujal mě ten netradiční nápad Snapea jako trojitého špiona věrného ministerstvu...”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavé a úsměvné... Jiná slova proto nemám... :)) 3*”
Sectumsempra:
“tak silene, az je to hezke :) i kdyz dalo mi dost prace predstavit si snapea v tech habitech :DD”
Sargo:
“Xxx”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“Je to roztomilé. Sice poněkud přehnané a někdy až absurdní , ale nemůžu si pomoct - mě se to prostě líbí. Potter naprosto zmordovaný rýmou a Snape, který ho dostane na povel... :)”
belldandy:
“No a pak, že nemůžu nikdy souhlasit s Akkarrou. :) Tentokrát mi vzala slova od úst "přehnané a někdy až absurdní", přesto tak nějak milé.”