Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ostrov zázraků

  • Autor: angie77
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Hermiona, Ginny, Gregory House, Alison Cameronová, Lisa Cuddyová, Doyle, Bodie, Cowley, Hawkey Pierce, B.J.Hunnicutt a Margaret Hulihenová
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 110
  • Shrnutí: Hrdinové této povídky se ocitnou na záhadném ostrově. Pocházejí z různých dob a společně musí čelit překážkám, které jim do cesty staví tajemný hybatel alias Dumby. Dostanou se vůbec někdy z ostrova?
  • Klíčová slova: crossover HP x Dr. House x M*A*S*H x Profesionálové

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“davam celkem rada 4/5”
Aswalka82:
“--”
Lanevra:
“Na parodii trochu dlouhé, ne...?”
Richenza:
“Velmi vydařená parodie, která je parodií cíleně. A přesto tam jsou i dramatické, dokonce i romantické momenty. Vše je dobře vyváženo. Přirovnala bych to k šílené jízdě, kde nevěříte vlastním očím, ale nemůžete se odtrhnout. Všechny postavy jsou navíc naprosto přesné. REaguji ještě na Lanevru: Asi parodie není to nejpřesnější slovo, vlastně jsem ho zvolila jen z nouze. Příběh je velmi lehký, vtipný a čtivý. Humor ale není degradující ani k postavám ani k žánru. Mimochodem, nemyslím si, že parodie nemůže být dlouhá, nicméně toto je svébytné dílko, které opravdu potěší. Rozhodně doporučuji.”
Slythoryn:
“Crossovery mám ráda, i když jsem nenarazila na hodně těch, které by se daly číst. Tady jsem polovinu postav neznala, ale po pár kapitolách jsem se v nich začala orientovat, protože za tenhle zážitek zaplatím klidně i více než párem minut na Googlu. Příběh mě natolik vtáhl, že jsem se od něj nemohla odpoutat. Za tenhle počin tleskám :)”
Sargo:
“Autorka si ukousla vetsi sousto, nez muze zvladnout. Ale kdyz ono je to tak ctive... :-D // Dočteno. Ani tentokrát nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu mě to bavilo, na druhou některé věci rozčilovaly; a určité charaktery přímo popouzely. Je to místy hodně naivní a ta dětinská fascinace alkoholem... Ale určitě stojí za to nakouknout. :-)”
Sectumsempra:
“...”
Luna Snape:
“crossvery většinou nejsou můj šálek čaje, ale tahle povídka mně velmi chytla, protože se v ní vyskytuje několik mých oblýbených postav...povídka zdárně zakončena se dvěma odlišnými konci, oba mají určitě co do sebe...autorka si dala opravdu práci skvělá povídka”