Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Peklo

  • Autor: Seeker
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black, a možná přijde i Remus Lupin :)
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape obdrží radu z nepravděpodobného zdroje.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Pobavilo :)”
Adelaine:
“Patří mezi ty lepší PWP”
jesssnape:
“...”
Casiopea:
“:) Napadají mě jen samá citoslovce, takže radši jen smajlík.”
Benny:
“Prvně:no, Poppy, kdo by to do tebe řekl:)S vývojem nebo realičnosti problém nemám.Jen mi vadilo, když si Severus Blackovi v záchvatu zuřivosti výleval srdečko.To mi rozum nebral, ale za nápad a ve výsledku i hezké PWP;4*”
belldandy:
“Vtip a nápaditost, to je seeker. Přiznávám, že budu asi až trochu puritánský monogamista, pročež mám trochu problémy uvěřit "navážno" zápletce... , ale pobavila mě, o tom žádná. Nakonec asi ani nechce být brána vážně. :)”
kami:
“Ten koniec bol vskutku prekvapivý, hoci pri samotnej akcii mi tam niečo chýbalo. Asi najskôr to bolo príliš rýchle. A neviem prečo, z Lupina som mala taký divný pocit, asi by som s ním sama v jednej miestnosti nevydržala. (Zatiaľ body takto, uvidím, či sa k tomu vrátim.)”
SinamLlumi:
“Já to říkám pořád, lepší prosté, ale dobře napsané PWP s vtipem, nadhledem a myšlenkou, než Elysejský klíč bez jediné z těch ctností. :) S.L.”
Fleur Tera:
“zaujímavý vývin situácie”
mariaa:
“...”
Nerla:
“Na PWP dost vtipné. Chtělo by se napsat něco o příběhu, ale tvrdit, že ho to má, by asi byl hodně velký eufemismus (takže se naskýtá otázka, jestli se dá čisté PWP označit jako lyrika?). Každopádně to pobavilo a velké plus za překvapivý konec.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“:-D”
sandymathews:
“Ano, peklo :-P”
Anne:
“Název je dost výstižný. Takový vývoj jsem vážně nečekala.”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Takovouhle "radu" Severus určitě nečekal... ;D”
ZJTrane:
“Pre moju zvrhlú dušičku nie peklo, ale raj ako vyšitý. Už mi tam chýbal k dokonalosti len Lucius. Vďaka Sinam Llumi za ako vždy dokonalý preklad a skvelý výber. (Zuzana)”
Istar Halabába:
“tentokrát to: "TOP 10, naprosto super" celkem sedí, to musím uznat :) Kobaltová modř, ostře červené a stříbrné záblesky - prostě hezky barevné a ... pekelné :)”