Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ľúbostný list

  • Autor: Chivalric
  • Překladatel: Kapi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerova
  • Rating: 5+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Milujem vás.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

palanda:
“neotrele”
Lanevra:
“Měla jsem připravenou řeč o tom, za jakých podmínek a jakým způsobe by mohl Severus Snape "milovat" Hermionu, ale... ježkovi voči vona ten dopis najde, že jo?”
belldandy:
“Přemýšlím, jestli bych to čtení fanficiton neměla prokládat i normální literaturou. Sleduji, že člověk časem přichází o soudnost. Nicméně si teď (zřejmě při ztrátě soudnosti) říkám ... Když to neříká nahlas, ale jen píše ... A když to nakonec vyhodí... Tak nakonec (vem to čert), proč ne? Jedničku si nechávám pro pokračování, kde si dotyční stihnou vyjevit lásku. (Tentokrát i nahlas.) Spodní patro psaní to stále ještě není. Myslím, že jsem viděla i hůře napsané věci. Tohle je zkrátka jen těžká dávka cukru. Jste-li cukrovkář před kolapsem, tohle váš může zachránit. Kdo by se v takovém případě ošklíbal ? :)”
Sectumsempra:
“najit v poste tohle, popadnu svou lekarnicku a vydam se odesilateli naproti. pokud bych zjistila, ze se opravdu neotravil, okamzite bych ho expedovala k psychologovi (a jiste bych dostala cerveny puntik za bleskove rozpoznani a zneskodneni psychotika!) na druhou stranu, mistr lektvaru uz je na vypary jiste zvykly, tudiz u nej moznost otravy odpada... myslim, ze by nic takoveho nesepsal, ani kdyby mu potter vyhrozoval svatbou v bilych satickachse spoustou ruzovych volanku a kytici, ladici severusovi k pleti”
Victoria:
“Přečetla jsem začátek úvodního dopisu a úplně mi to stačilo...”
Slythoryn:
“Nikdy by to nenapsal, nikdy by na to ani nepomyslel. Ale potřebuju si někdy něco takového přečíst.”
sandymathews:
“:)”
Akkarra:
“Silně pochybuju, že by Severus Snape byl ochotný napsat někdy nějaké vyznání. A kdyby náhodou ano, určitě ne stylem hrdiny z období romantismu... To už ho autorka klidně mohla postavit Hermioně pod balkon a nechat ho za zvuku loutny a svitu měsíce kvílet serenády...”
GwenLoguir:
“vášnivý cukor”