Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Träumerei

  • Autor: Vraní oko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Granger
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona, Severus a jeden starý dům. Věnováno všem, kteří sní.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“..”
Cora:
“Na téhle povídce vidím dva velké klady - poměrně podmanivou atmosféru a velmi přijatelný závěr. Tož pěkné to bylo.”
Salome:
“Souhlas, také mám trochu problém věřit Severusovi hovořícímu s květinami, ale ona ta Hermionina replika byla ta pěkná a bez toho by nešlaa :) Pěkně napsaná náladovka, s adprůměrným jazykem, bez skutečného děje a překvapení. Trochu mě rušily drobnosti - přemýslela jsem, proč Hermiona jezdí na pokraji zimy s mokrými vlasy, proč vůbec jezdí do mudlovského bazénu mudlovským (?) autobusem za války, když něco dělá pro Řád, kde se naučila hrát relativně těžké skladby... Ano, jsem hnidopich, ale zvlášť v takto drobném díle má sedět vše. A tady je vše podřízeno cíli, bez ohledu na logiku.”
kattyV:
“Vlastně banální příběh - ona a on se sbližují, protože spolu trochu nuceně tráví čas. Po pravdě, Severus, který mluví s květinami? Nevěřím. Ale... V okamžiku, kdy čtu tuto drobnou črtu, tak házím pochybnosti za hlavu, čert vem věrnost charakterům. Užívám si atmosféru a krásu jazyka, některé obraty jsou opravdu jedinečné. Házím rozum do koše a nechám pracovat emoce. Krása.”
kami:
“...”
Lucie:
“Romantické... dle mého přesahuje kvalitou běžné ff povídky. Prostě Literatura.”
Mrmla:
“..”
Fleur Tera:
“uhm”
Sectumsempra:
“tahle povidka je jako snehova pusinka... krehka, sladka a kdyz se vam konecne rozpusti na jazyku, stejne budete jeste dlouho citit jeji chut... a presne onu chut se budete snazit vykouzlit, az zase usednete k pianu a budete chtit snit”
Akkarra:
“Tomu říkám romantika na úrovni.”
Sargo:
“I me neromanticke ja je premozeno. Je to... mile. Mile mile :-)”
Slythoryn:
“Já... nemám slov. Tak křehké a něžné, jako v peříčku. Tohle je přesně pro mě, protože i já ráda sním :)”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Ďalší poklad, ktorý som kedysi dávno čítala, a ku ktorému sa občas vrátim a stále mám z neho nádherný pocit. ”