Přehled povídek autora - KattyV

Amber

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona, Harry a další kanonické a i někdo navíc | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Povídka se odehrává pět let po skončení války s Voldemortem. V Bradavicích po boku bývalých profesorů učí i noví - Harry, Hermiona a Neville. To ovšem nabízí řadu otázek. Proč se Hermiona naštve na profesora Snapea a co to způsobí? Jaký důsledek má Ronova žárlivost? Kdo chce nastoupit na místo Temného pána? Kdo je dívka, se kterou se setkáváme jen ve snech? A jaké neobvyklé schopnosti má malý Teddy Lupin?
Klíčová slova:


Galerie Bless The Child - Zrození

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Hermiona Grangerová, Joshua Granger | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ilustrace k první knize rozsáhlé ságy Bless The Child od Richenzy. Některé z nich mohou vypadat, že se k světu Harryho Pottera vůbec nevztahují. Ale to jen zdání. Doplňují děj knihy, takže více vám objasní úryvek textu, ke kterému se ilustrace vztahuje. Zobrazí se, pokud najedete kurzorem do lišty pod obrázkem.
Klíčová slova: Bless The Child, Fanart


Galerie Vzkříšený

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Albus Brumbál a další... | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: V této galerii najdete 9 ilustrací k povídce Vzkříšený od Casiopey. (Povídku můžete najít na http://worldofseverus.wordpress.com)
Klíčová slova: fanart


McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Minerva McGonagallová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Pokračování povídky McGonagallova dcera - Děda mi říká Minnie. Minerva povyrostla. Už to není Minnie, ale Minerva, prostě Minerva. V šesti kapitolách KattyV mapuje její dospívání v Bradavicích, v Paříži i Londýně.
Klíčová slova:


McGonagallova dcera - Říkáš mi lásko, jak ti říkám já?

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Minerva McGonagallová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Třetí pokračování McGonagallovy dcery. Minerva je o pár let starší, možná o něco moudřejší, ale stejně se stále se životem pere, jak to jen jde. Zažije i chvíle plné poklidného štěstí, ale především se bude potýkat s celou řadou problémů... Jak jinak, když se dostáváme do doby Pobertů.
Klíčová slova:


McGonagallova dcera – Děda mi říká Minnie

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Minerva McGonagalová a řada dalších | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: McGonagallova dcera nás provede životem Minervy McGonagallové od jejího dětství až po současnou roli bradavické ředitelky. Jaký byl život ženy, o které vlastně víme jen to, že učí přeměňování a umí se proměnit v kočku? Celý příběh je rozdělen do samostatných knih, které se dají číst i jednotlivě, a které mapují důležité etapy Minervina života. V první knize s názvem Děda mi říká Minnie se podíváme na svět očima malé Skotky. Minerva se narodila pár let před válkou v malém městě na okraji Highlands. To, že její otec byl presbyteriánský kněz, nám prozradila JKR. Ale co to vlastně pro ni znamenalo? Jak viděla Skotsko za 2. světové války a jak prožila svůj první rok v Bradavicích těsně po ní? Pojďte se začíst.
Klíčová slova: