Komentáře - Září 2013

|<  << 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Cesta do školy

Autor: Nikola Marešová      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Je to... příšerné. Pevně doufám, že autorka bude pilovat svůj styl dalších deset let a opět ji potkám. :-D”

Playing Goddess

Autor: Shalimar      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“I když je povídka psána takovým jednoduchým stylem a není popisná, má pro mně jakési kouzlo. Navíc to jídlo co si Mulder a Scully dělají se dá doma fakt udělat a je to moc dobré, i když děsně sladké. :-D +čumí jako vyoraná myš, co je tu příznivců Akt X+ :-D”

Short Comic Of Doom 18

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“!!! :-D”

Na každého jednou dojde

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Neadekvátní - to je slovo, které to vystihuje. Sirius byl prostě už moc. Jasně, asi se vážně zcvokl... Slabší tři.”

Playing Goddess

Autor: Shalimar      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Více než zdařilé. :-)”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mandelinka:

“Příliš roztažená anekdota.”

Anniversary

Autor: RaeWhit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak tohle opravdu bolelo. Měla jsem pocit, že jsem narazila na něco mimořádného. Spousta nádherných pasáží bez zbytečného patosu, lehce zasněné a komorní. Jenže pak... Pak se Severus rozbrečel. Netvrdím, že se mu nikdy nic takového nemůže stát. Ale NIKDY ne v takové situaci. Prostě NE. To bylo strašné. Kdyby tu scénu, která je tam popsaná prožil v soukromí, byla bych úplně v klidu. Ale takhle? I tak je mi děsně líto dát trojku, protože první cca tři kapitoly byly opravdu skvělé.”

Torchwood (CoE) - Jack/Ianto - Monster

Autor: PetHolly      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Moc povedené”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Člověk ocení to, že je to od českého autora a ještě česká písnička... A nějaký čas už to mám v oblíbených na YT.”

Jack Harkness' Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Adelaine:

“:D:D/Edit: zvedám hodnocení poté, co jsem si všimla reklam na boku:D”

The Master's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Ok, ty ostatní dva se mi líbily víc, ale i tohle je vtipný./Edit: zvedám hodnocení poté, co jsem si všimla reklam na boku:D”

The Doctor's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Myslím, že by byl Doctorům život snazší, kdyby byl fakt na xichtknížce. :-D”

The Doctor's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Pobavilo./Edit: zvedám hodnocení poté, co jsem si všimla reklam na boku:D”

The Doctor's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

kami:

“Tie detaily.”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

kami:

“Usmievala som sa pri tom ako blbec, naňho sa strašne dobre pozerá. Fakt. :)”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Jéé, to bylo krásné.”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, vzhledem k tomu, že devátýho doktora fakt nemám ráda a na Rose mám alergii, tak se to těžko hodnotí. Ale pravda, že to mělo hlavu a patu a sestříhaný na píseň to bylo fakt dobře a bavila jsem se u toho. Stojí ze skouknutí.”

Snarry

Autor: adavidoff1      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Líbí se mi, provedení i pohledy. Dobré// Sakra, a já skoro tipovala, že by nemusela, neboť Snape mi přišel takovej trochu ne jako fotka, ale uznávám, že máte asi pravdu. Ale i tak je to podle mě pěkně dané dokopy a vůbec to neruší.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

leporelo:

“jemne, krehke, uveritelne... lahodka na citanie, svieza, cista napriek otrasujucemu zaveru...oplatia sa i dalsie dve casti, hoci dej nijako nerozvijaju, skor iba vysvetluju, ale su to take ceresnicky na torte :)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

leporelo:

“prva cast tohto pribehu s nazvom "Krev neni voda" ma jednoducho nadchla a nemala som jej co vycitat...ani tu sa neda povedat, ze by som nasla chyby..naopak, pribeh je skvely, komplexny a skutocne inovativne spracovany...vyhrady ak vobec sa to tak da nazvat je mozno prave ta inovativnost...na mna to asi bolo az prilis ine..uz akokeby to nebola FF k HP...koniec koncov ved sam Harry sa na konci uz Harrym skoro ani sam necitil, takze mi to prislo akoby sa to pretavilo do ineho pribehu. Na druhu stranu ten pribeh bol fakt pecka :DDD takze z tych 5 bodov neuberiem ;) nechcem spoilerovat ale neodolam este akemusi dodatku: Harryho strataúnestrata ludskosti bola neskutocne silna cast pribehu, ktoru som citala viac krat po sebe aby som si vychutnala kazdu nuancu autorkynej fantazie a pisatelskeho umenia...bravo ;)”

Licantropo

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

kami:

“Jedno z tých, ktoré ma bavilo, ale bolo to také dlhé, že som to nakoniec vzdala.”

Hádka

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“neni to sice nic zas az tak extra, ale ctu to uz ponekolikate a vzdycky mi to zvedne naladu:)”

Fantastická zvířata

Autor: Mary Borsellino      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“konecne obketivni recenze :)”

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Já mám raději delší povídky, ale tahle se mi líbila moc. Detektivní zápletka, popis vztahu po několika letech. Moc dobrý překlad. Stojí to za přečtení.”

|<  << 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|