Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24  >>  >|

Autobusová zastávka (Bus Stop)

Autor: Marmelade Fever      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“:)”

Vampire's Drarry

Autor: Junjok Yaoi      Jazyk: fanvid

Benny:

“Ok, asi mám obsesi na drarry videa.(Poznámka:S někým si o tom promluvit)Upíří video, samozřejmě není uplně dobře sestaveno(některé scény s upíry bych si odpustila)Ale zase na druhou stranu má něco do sebe, škoda konce-je to useklé.3-4, ale jelikož si ho pustím znova tak 4.”

Luke's Change: an Inside Job

Autor: Graham Putnam      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Konečně se všechno vyjasnilo, že ano? :-D”

Star Trek: Teleplay by Brandon "Badger" Mayhew

Autor: Matt Czap      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“BD neznám, takže soudím jenom jako fanynka Star Treku a hodnotím vysoko, protože je to prdel. :-D”

Luke's Change: an Inside Job

Autor: Graham Putnam      Jazyk: fanvid

belldandy:

“A já tomu dám pět. Vždyť jsem mu málem uvěřila. :)”

Star Trek: Teleplay by Brandon "Badger" Mayhew

Autor: Matt Czap      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Ač je to s podivem, tohle sem přidávám spíše jako fanynyka Breaking Bad než Star Treku.”

Sedemkrát (Seven Times)

Autor: kerriclifford240879      Jazyk: SJ

Sargo:

“Jimmy má tradičně dobrou ruku na výběr povídek, překlad bezvadný a... normálně bych napsala "není to můj šálek čaje", ale ono je to vážně dobré. :-)”

Wouldn't it be Nice - by Laura Shapiro (2002)

Autor: Laura Shapiro      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jeden teplej seriál vedle druhého. :-D Tuším že Picard a Q už jsou v té scéně účelově, protože jak známo autoři ST celkem slušně reagovali na ohlasy fanoušků. :-D Haha, když si vzpomenu na ten rozhovor do spolu Picard a Q vedou... A seriál Ochránce... proboha, co si asi tak autoři mysleli, že si diváci pomyslí, když vrazí do jednoho bytu vlasáče a drsňáka? I otecko tenkrát když šel kolem TV a já to sledoval povídal "To je o telejch detektivech?" :-D”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Moc zajímavé a dobře napsané.”

Changing Season

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“A já tu čtyřku tentokrát dám. Konec bych si sice představovala trochu jinak (nějak mi ta sentimentální věta k Severusovi nesedí), nicméně jejich lekce Obrany a Nitrobrany se mi moc líbily. :)”

Walking on the gound

Autor: Seah a Margie      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“:-D To varování od FBI... Video mi připomnělo filmy a seriály, které bych si zase mohla poslechnout.”

Harry & Draco - Silver Lining (SLASH/Drarry)

Autor: MissWampire      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Od teď již nikdy více nehodnotím drarry videa, protože budu vypadat jako milovník tohoto páru! :-D Ne, dobře, to video je hezké, ale ta kvalita je natolik špatná, že jsem si to ani nemohla pořádně užít.”

Walking on the gound

Autor: Seah a Margie      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Doufám, že každý uzná, že tuhle oslavu a zároveň obranu viddingu a shrnutí jeho historie od prvního fanvidea "Both Sides Now" od Kandy Fong až po ... nevím kam...., jsem sem zkrátka musela dát. :)”

Wouldn't it be Nice - by Laura Shapiro (2002)

Autor: Laura Shapiro      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Já vlastně nevím, jak tohle hodnotit. Vím jen, že mám tohle video ráda a chci, aby tu bylo. Jen nevím, jestli ho mám ráda na čtyři nebo pět bodů? Na tři asi ne, poněvadž jsem k tomu již několikrát vrátila. :) Je dobré brát v úvahu, že je to věc starší, která už tak trochu patří do historie viddingu. Laura Shapiro nastříhala tuhle oslava "bytí spolu" už víc jak před deseti lety. A já tenhle vid poznala díky video-přednášce Francescy Coppy o genealogii viddingu. / Zapotila jsem se při otázce, zda okopírovat, jak na tom trvá Lanevra, celý název z youtube, když vše, co tam je evidentně názvem není. Ale co bych pro ni neudělala? :) A pak snad Lanevru potěším, protože tímhle videem se přikláním k podpoře jejího požadavku o zřízení označení "multifandom" / Všichni jsou vesměs vážně šťastní, že jsou spolu, ale kapitán Picard nevypadá nadšeně z toho, v čí náruči strávil celou noc? :P”

In the Time It Takes to Drink A Pint of Ale

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Průměrná zápletka, ale nadprůměrně vykreslený Snape. Jedna z mála povídek, ve které naprosto chápu, čím ho Harry celé roky iritoval. :D Jejich sedánky nad pivem (a obzvlášť Severusův ultimativní přístup) byly úžasné. Můžu se jen dohadovat, z jakého důvodu mu nakonec podlehl (samozřejmě svým velmi Snapeovským způsobem). Pravděpodobně to byla kombinace osamělosti a něčeho, co by on sám nazval ochranitelským komplexem. Zkrátka se o Harryho staral tak dlouho, že už bez toho neuměl být. :D”

Under Any Other Circumstances

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To bylo tak snapeovské! :D Ráno jsem se musela pozastavit nad tím, proč povídky r_grayjoy, kterou jsem zrovna objevila, většinou hodnotím trojkou, přestože je tak nadšeně hltám. Myslím, že je to tím, jak čtivě jsou napsané. Na druhou stranu nedokážu přijít na to, co my v nich vlastně chybí,. Až na to přijdu, dám vědět. Každopádně pěkná povídka před spaním. :)”

A Place Between Sleep and Waking

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“První dvě třetiny se mi hodně líbily. Ten nápad mi připadá originální a mám celkem slabost na různé přesuny v čase. O to víc mě ale zklamal konec. Jednak jsem Harryho rozhodnutí nevěřila - myslím jeho motivům. A pak mi jaksi chybělo vysvětlení, jak se mu "ta věc" podařila. Lektvar? Síla vůle? Nicméně to rozhodně není příběh, který by člověk do druhého dne zapomněl. Silná trojka.”

You´ve Got A Friend

Autor: DJIN7      Jazyk: AJ

finde:

“autor/ka svou povídkou poskytla čtenáři stejné vuvolnění, jako svým postavám. Takže spokojený úsměv "kočky, co sežrala kanára" vykouzlí na tváři i jemu.”

You´ve Got A Friend

Autor: DJIN7      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hi hi. :D Mno, to bylo vážně pěkné. A vlastně napsané zcela nevinně. :D”

Spellbound

Autor: DJIN7      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Před časem jsem četla český překlad a dnes jsem narazila na originál. A musím říct, že jsem si to náramně užila. Velmi kvalitní PWP s vtipnými vnitřními monology Harryho Pottera. Na konci jsem se culila, jako imbecil. Yeah, fucking brilliant. :)”

Take Your Bloody Traditions And—

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

sarin:

“Předsvatební šílenství dokáže udělat divy. Jedna z mála povídek, kde z Ginny nedělají nesnesitelnou husu.”

The See-All

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

finde:

“přestože jsem zatím prolouskala necelou polovinu, bavím se a těším, jak ti dva vyřeší situaci, do níž je brumbál vmanévroval. příjemné čtení na léto.”

Osud jim nepřál

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Na Jimův předpis

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nepochopila jsem to :-/”

Porucha

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24  >>  >|