Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Náramok

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Viem, že sa mi táto poviedka páčila a zostala mi aj v pamäti, ale nechce sa mi ju čítať znova.”

Náramok

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

Lucie:

“Dlouhá předlouhá povídka. A dobrá, charaktery propracované, postupně se rozvíjející příběh. Povídka není zaměřena jen na ústřední dvojici, i ostatní postavy mají k ději co říci. Jen konec mi přišel malinko uspěchaný. Určitě s k této povídce někdy vrátím.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Čtenářský orgasmus; jiné označení pro to nemám. Nedokážu ze sebe vydolovat nic přiměřeně výstižného. Takovému stylu psaní by zkrátka slušela vůně tiskařské černi. Myslím, že se budu vracet i kvůli "pouhému" pomazlení se slovy. A taky si to chci přečíst nahlas, opravdu. Neslyšet ty obraty jen ve své hlavě, ale i ušima. Pět bodů je málo.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka mě bavila, konec přeslazený.Přesto za 4.”

Dramione comic

Autor: Pepper-H      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:)”

Dramione comic

Autor: Pepper-H      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Dobře, je to veselé. :-D”

Dramione comic

Autor: Pepper-H      Jazyk: fanart

Benny:

“Dramione je pro mne menší zlo.A trocha lstivosti v tom taky je.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Lucie:

“Moc krásná povídka, správně namíchaná romantika, napětí a dobrodružství. Cestování časem až tak moc nemusím, ale tady to neskutečně sedlo. Rozhodně doporučuji.”

This...

Autor: NatnatTOS      Jazyk: fanart

Benny:

“Nj, McCoy, co by jsi čekala?Mimochodem mi tady připomína mimozemšťana z Man in Black(ten co měl tu mini hlavičku navíc)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“sorry vsem, ale tohle je takova s... pitomost! kdyz uz snape asi po stopate "pritahl Hermionu do objeti", malem se mi z toho chtelo brecet. ne dojetim, ale tim, proc ztracim cas ctenim takovehle veci. Kdyby autorka dodala ke svemu dilu podtitul "aneb jak hlavni postavy prosly lobotomii", hned by bylo ve vsem jasno. jinak gwen: souhlasim s tebou v tom, ze zrovna u tohohle jsem pri cteni kanonu skripala zuby a rikala si, co to rowla vymyslela za kyc, nicmene bych nikdy snapea naoznacila jako "bočná nikoho nezaujímajca postava". to, ze nezajimal tebe, neznamena, ze nektere z nas nefascinoval uz od prvnich dilu;)”

Thank you, WIKTT

Autor: CruelCrush      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“to neni Snape, to je jasnej Nick Cave! a to s tou Hermionou - hned jsem si vzpomnela na legendarni otazku bravickove rubriky "laska, sex a trapeni", kdy se nebozak Pepa (13) ptal, jestli nevadi, ze si ho lepi ke stehnu izolepou, protoze mu neustale stoji z jeho kamaradky a on nechce, aby si vsimla. Mam jasno, nebyl to Pepa (13), ale Hermiona.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Thank you, WIKTT

Autor: CruelCrush      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Teda... Snape mi tady fakt jako krasavec nepřipadá, spíš naopak. A Hermiona - to určitě nebude hůlka... ;)”

This...

Autor: NatnatTOS      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Minutu jsem se nemohla přestat smát. :-D”

Thank you, WIKTT

Autor: CruelCrush      Jazyk: fanart

Heredhether:

“Jenom šílenec by si připevňoval hůlku ke stehnu tímhle způsobem. Nebo ke stehnu vůbec, rukáv je přece tisíckrát praktičtější :D Ale jinak se mi Hermi zdá sobě celkem podobná. Snape je jako nějakej vyuzenej vamp krasavec.//Lanevra: Až TAK?! To je ještě míň praktický. A Ollivander by se z toho osypal.”

Amok Time

Autor: NatnatTOS      Jazyk: fanart

Benny:

“Mě se zase McCoy jeví dost překvapený a hlavně musí do loďi, ne?Tajně u PC skanduji:DOKONČIT!!”

Amok Time

Autor: NatnatTOS      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Všichni víme, že výzva během Spockova Koon-ut-kal-if-fee, měla skončit správně takto. Nejvíc mě baví McCoy, protože vypadá, že hlasitě fandí. :-D”

ST - Family Issues

Autor: surrenderdammit      Jazyk: fanart

Benny:

“:D(co jiného dodat?)”

ST - Family Issues

Autor: surrenderdammit      Jazyk: fanart

Lanevra:

“A takto to milé děti dopadá, když si vulkánec vezme pozemšťanku a pak ji nakrkne. :-D”

Poslední t(r)est

Autor: Affaia      Jazyk: ČJ

Salome:

“Druhá část je lepší než první, respektive hrdinka je vyzrálejší. A přestože jde zdánlivě o dívčí románek, je to v mnohém jiné. Někdy jsem docela nedokázala hlavní hrdinu pochopit, občas mi nějaký zvrat nepřišel úplně logický, ale vcelku to nehodnotím špatně - je to čtivé, má to nápad, a není to normální dívčí románek - hrdinka je plastičtější a příběh je temnější. Uf, jak to popsat, když nemám spoilovat? TAkže doporučuju, rozhodně tento příběh neurazí.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Velmi dobrá povídky, postupně se rozvíjející křehký vztah. Spíše preslash než slash, myslím, že to zvládnou přečíst i ti co slash moc nemusí. Kvalitní překlad.”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

speisy:

“Osobně mám ráda, když je Voldemort ten "správnější", nicméně tato povídka mi přišla odfláknutá. Ze začátku se mi i líbil Severus, kekonci už mě ale docela dráždil. Harryho charakter mě dráždil od první chvíle. Konec je vysloveně utrpný. Námět není špatný, překlad se mi zdá povedený. S přimhouřeným očkem za 3.”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sakra, jak mám být objektivní, když Sitara je přitelkyně.Takže..začátek mne bavil, o tom žadná.Prdlého kocoura mám sama doma:DJenže pak povídka sklouzla do předvidatelnosti.Brumbál ve svém zlounství nepřekvapil.Severus, sakra..miluji Alana Rickmana a jeho pojetí bastarda.Ale podle chování a vystupování jsem viděla spíše Snapea jako prince Krasoňe a Harryho jako desetileté dítě, které princ Krasoň przní.Myslím že i Sitaru přešlo původní nadšení(musíme si na toto téma promluvit)Ale na druhou stranu se to čte dobře(pár věci v přiběhu drhne, ale když přivřete oči)obsahuje střelené koťatko a plno hodných stryčinku a úžasného Toma.Takže pokud si nepotrpíte na logice a chcete šilené kvantum cukrů a oddech od Smrtijedů, znásilňování a mučení vřele doporučuji.A pokud se Sitara rozhodne pro jeden dlouhatánský překlad mužeme se těšit na skvělý příběh.(fuj, škaredý spoiler, ode mne to nemáte!!)//Tušení potvrzeno.Samu překladatelku druhá půlka povídky zklamala./DOKONČENO”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|