Čokoládový hrdina

  • Autor: Laura (z ph.netu)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Hořkosladká tragikomedie plná omylů... Jiná verze Harryho vítězství nad Voldemortem, psaná formou deníky a v JÁ-formě. ; Báseň od Lilithky.
  • Klíčová slova: romantika, drama, čokoláda

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
Tiany:
“...”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“taká fajn oddychovka”
Nerla:
“Název za rovných nula bodů, několikrát mě od čtení odradil. Konec, který je avizovaný už v prologu, je hrozný. Nemyslím konec jako konec děje, ale konec jako psychický konec obou aktérů. (SPOILER) Upřímně, mnohem víc by mi tam seděl konec ve stylu Pána much - tak dlouho budované cosi, co Harry za těch několik týdnů měl, se mělo rozplynout jako pára nad hrncem s první Dracovou reakcí. Jenže ne, on se usmívá, hvězdy v očích, letní nebe, rozzářený obličej... jo, přesně to bych udělala po každodenním mnohanásobném cruciatu v průběhu tří týdnů. Zářila bych. Aha. Hm. Začátek mi přišel nadprůměrný, konec se mi nelíbil.”
patolozka:
“Pěkné, milé čtení. Trochu zkratkovité, ale k deníku to sedí...”
Sectumsempra:
“jak tento par neprozivam, tak tohle bylo opravdu dobre :)”
SaoKissa:
“To je... milé. Chvěju se (zimou), mám vlhké oči (alergie) a cítím svírání žaludku (to ten oběd). Určitě jí budu doporučovat.”
Akkarra:
“Ty čokoládové žabky mě opravdu dostávaly. :) Je to docela hezká povídka, jen trochu moc jednoduchá a přímočará.”
Victoria:
“Z nějakého důvodu se mi hrozně líbila a to mám raději vícedílné povídky.”
beruska:
“...”
finde:
“???”
Marion Daé:
“originální námět i zpracování. nepřeslazený konec. moc se mi líbí :)”
ZJTrane:
“Mám rada šťastné konce a tešila som sa keď som si prečítala úvod. Ale nerátala som s tým ako sa mi to ostatné vryje do mozgu. Toľko strachu jedného blond chlapca. Opis Draca bol takmer bezkonkurenčný, keby som ho už nemilovala, tak po tomto sa doňho zamilujem určite. Krásna poviedka. Nech to už medzi nimi pokračovalo akokoľvek teraz som za nich šťastná. Vďaka. Úvodná báseň od Lilithky je nádherná nikdy na tento verš nezabudnem: "Bolí mě odlesk vlasů tvých zlatavých, bolí mě každičký, lásko má, vzdych, kdybys jen věděl jak skrz tebe byl jsem živ." ”
Sargo:
“Velice pěkně sepsané, působivé. Plný počet bodů nedávám jenom proto, že tam chybí nějaký originální nápad. Ale je to silná čtyřka.”
darken:
“Hrdinové ještě nevymřeli, ačkoliv jsou někteří z nich z čokolády... Realistická povídka psaná sic už trochu tradičním, ale v autorčině podání nenapodobitelným stylem. Krásný preslash tak, jak má vypadat.”
Ivet:
“Sladké jako čokoláda... ne, jako Draco, protože ten je nejsladší :))”
Memorin:
“A v kapse našel čokoládovou žabku pro Draca...”
Mysty15:
“Roztomilá a úsměvná povídka. Zároveň se zde ukazuje smutná a pravdivá realita; působí jako skutečný příběh...”