Merlin and Arthur

  • Autor: perselus
  • Fandom: Merlin
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Arthur/Merlin
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart
  • Klíčová slova: Fanart, Merlin/Arthur

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Je to moc pěkný fanart. Přesně takhle ty postavy prostě vypadají, včetně toho výrazu v těch Merlinových očích. Minimáně v páté sérii jsem ho tam viděla každou chvilku. :) Pět ale nedám, na to mi tam chybí nějaký ten bonus navíc, co by zrovna na mě osobně udělal mimořádný dojem. A navíc souhlasím s tím, že to jejich spojení v jeden celek působí maličko uměle.”
terkacarodejka:
“3/5”
Lanevra:
“Uši jako v seriálu Merlin nemá na žádném fanartu a přitom to je nejzajímavější a nejviditelnější rys na něm. :-D”
Salome:
“Obrázek je moc pěkný, taky se mi líbí, kolik lze vyjádřit náznaky. Ale proč se ti dva kovbojové jmenují Merlin a Arthur, mi uniká. Nesedí ostatně ani věk. Kdyby to byl obrázek ke Zkrocené hoře, bylo by to rozhodně reálnější. Anebo jen tak - a nechat to na fantazii díváka. Sama se kreslení nevěnuju, tak nebudu ani známkovat.”
Benny:
“Všechno je pěkné, chápu i tu pózu ve které oba stojí, ale jsou tam oba příliš nastrčení, jako by jste spojili/y dva fanarty do jednoho.”
Akkarra:
“Ale jo. :)”
KalamityJane:
“Myslím, že tu je pár fanoušků a tenhle fanart k Merlinovi mě zaujal víc než jiné, hlavně kvůli tomu výrazu v Merlinových očích.”