The Ichor of Talos

  • Autor: Niko
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: John Watson, Sherlock Holmes, Greg Lestrade, Sarah Sawyer, Mycroft Holmes
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: After being convicted of the murder of Sherlock Holmes, Dr. John Watson is sentenced to confinement, therapy, and to the constant companionship of a hologram of his victim to aid in his rehabilitation. While John remains uncertain of his guilt, Sherlock is only too happy to engage in the mystery of his own murder to try and discover why he died while posthumously bound to John.
  • Klíčová slova: sci-fi, mystery, romance

Hodnocení čtenářů:

Trinyx01:
“...”
Heredhether:
“Ta anotace mě zaujala na první pohled - námět nesmírně zajímavý a autorka známá firma přes krásný styl a vysokou kvalitu psaní - očekávala jsem totální extázi. A ta přišla. Příběh, od kterého mě neodtrhne ani vůně koláče z kuchyně, zcela nový futuristický svět, do něhož jej autorka zasadila, perfektně vystižené charaktery postav, klasické kouzelné pouto Sherlock/John prodchnuté romantikou a přece ne tak docela zapadající do kolonky "slash", nervy drásající vyšetřování spolu s naší dvojicí, a typický posmutnělý srdcebolný nádech celého děje. Všechno to vytváří pro mě dokonalý koktejl s deštníčkem, který si vychutnám i víckrát než jednou. Edit: Čím hlouběji jsem se nořila do příběhu, tím víc filozofických otázek mi vyvstávalo na mysli. Sherlockova nehmotná a de facto nereálná existence je živnou půdou pro škálu emocí, pocitů a úvah. Hořkosladký konec mě už klasicky zanechal podivně nespokojenou a šťastnou zároveň.”