The Pendulum of Choice

  • Autor: Rushlight
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco, Hermiona, Ron, Voldemort
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: The future is not a result of choices among alternative paths offered by the present, but a place that is created--created first in the mind and will, created next in activity. The future is not some place we are going to, but one we are creating. The paths are not to be found, but made, and the activity of making them changes both the maker and the destination. (John Schaar, futurist)
  • Klíčová slova: AU, paralelní vesmír, noncon, death

Hodnocení čtenářů:

Zuzi:
“---”
Adelaine:
“Výborná a geniální povídka. Jsem neuvěřitelně příjemně překvapená, celá Harryho cesta byla srozumitelná a dávala dokonalý smysl a byla výborně vystavěná, občas to nebylo pro čtenáře jasné úplně hned, ale postupem času se ukazovalo, že autorka rozhodně ví, co dělá. Bylo tam jen minimálně podružných nesrovnalostí. Jediná výtka, což ale myslím, že bylo záměrem, je ta, že jsem se strašně dlouho nedokázala do příběhu ponořit, protože být pozorovatelem pozorovatele, je od příběhu už docela daleko. Taky jsem dlouho měla problém přijmout toho Harryho jako toho, kterého znám. Není to čistá pět, protože chybí to správné nadšení po přečtení, ale když vezmu všechny klady, které tato povídka má, dát jí míň mi nepřipadá spravedlivé.//Jo, ještě jsem chtěla dodat, že si to autorka trošičku zkazila koncem a mírně mi tím popřela vyznění povídky, ale jsem ochotná jí to odpustit:)”
Fleur Tera:
“...”
Aswalka82:
“--”
assez:
“Výtečné... zkrátka výtečné. Něco takového jsem taky kdysi chtěla napsat. Zatím to neprošlo sítem toho, co jsem se napsat rozhodla. Harry cestuje světy - možnostmi, jakými mohl být, kdyby nebyl odtud, odkud je. A zatímco nahlíží na život všech svých možných verzí, kým si zvolí být on? Kdo je? A jaký bude? Velmi zajímavá studie a co se možností týká, postrádala jsem jich jen pár.”