Severusův syn Harry

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Viviana s dcérou a jiní
  • Rating: neobmedzený
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Povídka o tom, co by se stalo, kdyby byl Harry ve skutečnosti syn Severuse Snapea. Je rodičovská láska automatická? A co když Severus miloval Lily mnohem víc, než je schopen milovat svoje dítě? Jak se s informací, že je otcem Lilyna dítěte, popere? Jeho nejdražší Lily zemřela, aby Harryho ochránila. Není tedy Harryho vina, že Severus nemůže být se svou životní láskou? A pokud začne mít chlapce rád, bude to konec? Nebo je čekají další překážky, které je třeba překonat?
  • Klíčová slova: Sevitus

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“Táto poviedka by sa dala veľmi pekne zhrnúť jedným slovíčko: CHAOS!! Z ničoho nič sa tam objavila dáka slečna Viviana a potom hneď v druhej kapitole Narcisa ktorá sa ide veľmi ochotne venovať chlapcovi ktorý porazil jej pána. Príbeh pekný a poviedka by mohla byť celkom slušná len keby sa autorka viac tej poviedke venovala a dala tam aspoň trošku vysvetľovania. Postavy sa správali pre mňa abslútne nepochopitelne. Keď už chcela autorka sa zamerať na to či je rodičovská láska automatická tak nemala preskakovať niektore roky alebo sa tak moc ponáhľať. Mohla by som k tej poviedke napísať ešte milion veci s ktorými som nebola plne spokojná ale nechce sami. Hodnotenie je taká veľmi slabá 2.”
Lucie:
“...”
Rulie:
“Přečíst se to určitě dalo, ale četla jsem lepší povídky na téma severitus .... tohle pro mě bylo prostě míň uvěřitelné”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“:)”
Adelaine:
“Já si teda nemyslím, že by tam byla MS, ale jinak je to prostě povídka o tom, kterak se ze Severuse stává vzorný otec, ale mně se navzdory všemu docela líbila.”
Keiko.kei:
“Není sice moc uvěřitelné, že by byl Harry Severusův syn, ale líbí se mi vztah, který má s Viv a hlavně závěr a rozpačitá Andie.”
D.J. Orlovský:
“Při nejlepší vůli jsem se nedostal dál než do půlky druhé kapitoly (prolog nepočítaje). Harry prostě nikdy nebyl Snapeův syn, a pochybuju, že někdo někdy dokáže napsat něco, co by působilo uvěřitelně. Obzvláště když všechny tyhle povídky ze Snapea dělají pitomce a ještě mu do cesty pošlou nějakou Marry Sue, aby mu nebylo smutno.”
finde:
“příjemné počtení”
GwenLoguir:
“:)”