Oheň a růže

  • Autor: Abby a Domina
  • Překladatel: Lucys, Rozárka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 40
  • Shrnutí: Nehoda v Lektvarech vede k nečekaným následkům pro SS i Hermionu. A protože se zdá, že řešení je daleko, musí se se situací vypořádat. Má volné pokračování Oheň a růže II
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“Zkouším teď Snamione, ale po přečtení této a dalších dvou povídek zjišťuji, že asi nebudu správná cílová skupina. Překlad by úžasný, i napsané to bylo skvěle, i když, na červené knihovně nijak neoceňuju komplikovanost a snahu o hloubku. Coby čtenáři mi v tom také chybělo to něco navíc... možná vášeň, jiskra. Můžu to, ale připisovat charakterům postav. Jak Snape, tak Hermiona nejsou zrovna vášnivými typy, ne tolik jako intelektuálními. To se tady podařilo vyjádřit a díky tomu to pro mě nemělo ten správný náboj. Oceňuji propracovanost příběhu a znovu i překladu. Ten byl úžasný.”
Rulie:
“Nehoda v hodině lektvarů sice není originální námět, ale vše ostatní prostě super - líbili se mi hlavní postavy i to jak se vypořádávají s nastalou situací :D”
Ammorrek:
“ideální na chmurný nálady :D”
Lucie:
“...”
Nobody4U:
“Povídka, která má všechno, co jsem hledala. Je vtipná, seriózní, ale hlavně dlouhá a ohromně dobře napsaná...”
mayla:
“Mám rada dlhé poviedky, takže za to veľké +. Dej bol zaujímavý a niektoré opisy dosť odvážne :)”
patolozka:
“Nádherná povídka, stále jsem se uchechtávala, ale řeší i vážná témata. Stojí za přečtení!!!”
Fleur Tera:
“veľmi vtipné, skutočná radosť z čítania.”
Susie:
“Krásná a vtipná povídka, musím jedině doporučit :))”
beruska:
“Krasna povidka”
GwenLoguir:
“jednoducho top...”
Pyriel:
“Už je to pár let, co jsem to četla, ale doteď si pamatuju, že jsem málem brečela smíchy, když se Hermiona vyrovnávala s tím, že má mužské tělo a především mužské příslušenství :-)) A hodně zajímavě bylo popsáno, jak jsou si SS a HG v některých aspektech podobní (alespoň v této povídce). Ale že bych se k tomu chtěla vracet, to ne. Navíc je to hodně stará povídka (ještě před vydáním HP5) a tak samozřejmě vychází pouze z prvních čtyř dílů”
Kate Mathews:
“Velice zajímavá a vtipná povídka, plná všelijakých zvratů, problémů a úvah...”
ZJTrane:
“Celkom zaujímavá, miestami vtipná poviedka, pri ktorej sa mi občas zastavil dych. Minula som na ňu jeden deň a noc, pripálila obed, odignorovala okolie. A možno sa k nej ešte časom vrátim. V niektorých častiach bola trochu zdĺhavá preto tie 3 body, ale je to skôr 3, 5”